Arman Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) Ciné.se är beredda på att välkomna alla som vill hjälpa dem. Det handlar förstås om recensioner, nyheter och teknisk hjälp. Dessa punkter är det vi behöver hjälp med just nu, men om ni är intresserade över något annat, så är det bara och kontakta oss. Forumet i huvudsidan Det gäller för du som är kodare att få in forumet i själva huvudsidan av Ciné, precis som nyhetssidan, artikelsidan etc. Kontakta mig (arman@cine.se) angående detta. Skribenter Vi välkomnar alla skribenter som kan skriva recensioner eller andra artiklar. Kontakta mig (arman@cine.se) angående detta. Nyhetsskribenter Kontakta mig (arman@cine.se) angående detta. Ciné.se Redigerad 18 mars, 2007 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) Jag ställer mer än gärna upp som skribent. Ska jag skicka in något jag skrivit som referens eller? Redigerad 18 mars, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Jag ställer mer än gärna upp som skribent. Ska jag skicka in något jag skrivit som referens eller? Härligt att du vill vara med! Skicka ett mail/PM till mig med en recension/artikel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Skrev en nyhet nu, har ju inte skrivit på evigheter. Kommer och går, ibland kan det dröja veckor och ibland kan jag skriva flera stycken på rad... Bättre än inget i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts