R2D2 Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) För att lära mig lite om AJAX och liknande (webbgrejer) så gjorde jag en liten tävling där det gäller att skriva så många fordon från GTA3 som man kommer ihåg. Alla instruktioner finns på sidan: Klicka. Tack Beffo för webbhosting. När du är klar, skriv in din poäng här under (kopiera texten rakt av för att få med alla detaljer). Den som hittar några fel och skriver det här eller skickar mail får en kaka och den som har bäst resultat efter 2 veckor får en stor tårta. *uppdatering* Vinnaren får också sitt namn nämnt på Gtanytt. Redigerad 18 mars, 2007 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Ingen Mister Whopee? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Ingen Mister Whopee? :'( Jodå. Men enligt mina uppgifter så heter den "Mr Whoopee". Är det fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) Den säger att jag redan svarat packer, har jag ju inte alls :'( Eller, fanns den i GTA3? men borde den säga att jag redan svarat det isf? xD Redigerad 18 mars, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Den säger att jag redan svarat packer, har jag ju inte alls :'( Eller, fanns den i GTA3? men borde den säga att jag redan svarat det isf? xD När jag provar packer så säger den att det inte existerar, eftersom vad jag vet så kom det först i Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 För att få lite fler tävlande så har jag skrivit en nyhet på GTAnytt om detta, eftersom att denna del av GTAsajten är väldigt inaktiv så kanske nyheten gör så att det blir lite fler tävlande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Grattis Godfather! Du klarade 43 av de 52 fordonen som finns med i listan på den underbara tiden 05:09 (plus minus några få sekunder beroende på hur pass stressad servern är). När du berättar din poäng för andra, ta då med din valideringstext som är 13356e10ffc79ddaf930819e5937db0a, då kan dom i framtiden kontrollera så att din poäng stämmer (funktionen är under konstruktion). Fuskade dock lite grann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 om amn skriver baracks oz så står det att jag skrivit in den redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 För att få lite fler tävlande så har jag skrivit en nyhet på GTAnytt om detta, eftersom att denna del av GTAsajten är väldigt inaktiv så kanske nyheten gör så att det blir lite fler tävlande Trevligt. Den som vill skriva en lista på alla fordon i Vice City och San Andreas får hemskt gärna göra det, så lägger jag upp på 3 minuter. Ett namn per rad, endast små bokstäver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) San andreas bmx bf 400 freeway mountainbike sanchez wayfarer nrg 500 admiral ambulance blade blista bravura benson barracks bloodring banger bullet buffalo bf injection bobcat baggage brown streak banshee boxville broadway cadrona clover coach cement truck comet club cheetah caddy cabbie camper dumper dune dft 30 dozer emperor elegy elegant feltzer flash firetruck flatbed fbi rancher forklift gokart glendale greenwood hermes huntley hotdog hpv1000 hustler hotring racer infernus jester journey linerunner land stalker los santos police merit monster moonbeam nebula newsvan oceanic perennial packer pony patriot primo premier picador quad rumpo rancher ranger rhino stallion solair sentinel savanna stafford super gt sunrise sultan stretch slamvan shamal stratum securicar tow truck tanker taxi tractor tug trashmaster turismo utility van vincent voodoo vortex windsor washington walton willard yankee yosemite at 400 beagle cropdustler dodo hunter hydra levisthan neuada raindance rustler stuntplane Redigerad 18 mars, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Bara jag som läste det som "Du får 10 minuter på dig att googla fram så många fordon som finns med i spelet" Det luriga var att jag ändå inte fick full pott. Missade antagligen båtarna. .. hur gjorde ni för att avsluta tiden när ni var klara? Grattis David Hasselhoff! Du klarade 47 av de 52 fordonen som finns med i listan på den underbara tiden 10:01 (plus minus några få sekunder beroende på hur pass stressad servern är). När du berättar din poäng för andra, ta då med din valideringstext som är 6dd0c6d71634a6a08d48fa0bc8ccf2a7, då kan dom i framtiden kontrollera så att din poäng stämmer (funktionen är under konstruktion). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Det luriga var att jag ändå inte fick full pott. Missade antagligen båtarna. .. hur gjorde ni för att avsluta tiden när ni var klara? Båtar och plan är med. Hur man gör för att avsluta vet jag inte ens själv. Eller det går att skriva java script:timer.finish() i adressraden och trycka enter. ...men jag har lagt in en sådan knapp nu, uppdateras om någon minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Police, Mr Whoopee, Idaho, Bobcat, Infernus, Cheetah, Banshee, Bf Injection, Ambulance, Sentinel, Kuruma, Dodo, Cartel Cruiser, Stinger, Yakuza Stinger, Blista, Landstalker, Manana, Esperanto, Bus, Coach, Linerunner, Pony, Triad Fish Van, Stallion, Diablo Stallion, Rumpo, Patriot, Stretch, Rhino, Fbi Car, Barracks Ol, Enforcer Grattis mafia sentinel! Du klarade 33 av de 54 fordonen som finns med i listan på den underbara tiden 10:01(plus minus några få sekunder beroende på hur pass stressad servern är). När du berättar din poäng för andra, ta då med din valideringstext som är 079b0cd36185624db4bc8cec51b2210f, då kan dom i framtiden kontrollera så att din poäng stämmer (funktionen är under konstruktion). Fattar inte att jag kom på fler, jag som har samlat in alla bilar från GTA3 till GTAnytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Fattar inte att jag kom på fler, jag som har samlat in alla bilar från GTA3 till GTAnytt. Du fuskade i alla fall inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Grattis T-Bone Mendez! Du klarade 46 av de 54 fordonen som finns med i listan på den underbara tiden 04:41 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Klarade 27st. Kunde blivit 28 men det gick inte att skriva in Perrenial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Klarade 27st. Kunde blivit 28 men det gick inte att skriva in Perrenial. Stavas med 2 n enligt gtanytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Stavas med 2 n enligt gtanytt. Enligt varje annan spelsajt också, och i alla spel som innehåller den bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Bara jag som läste det som "Du får 10 minuter på dig att googla fram så många fordon som finns med i spelet" Det luriga var att jag ändå inte fick full pott. Missade antagligen båtarna. .. hur gjorde ni för att avsluta tiden när ni var klara? Jag läste det också som så.. Grattis Sebbe947! Du klarade 44 av de 54 fordonen som finns med i listan på den underbara tiden 08:36(plus minus några få sekunder beroende på hur pass stressad servern är). När du berättar din poäng för andra, ta då med din valideringstext som är 45a81f58246ab02922684ea1841f5442, då kan dom i framtiden kontrollera så att din poäng stämmer (funktionen är under konstruktion). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
volvo66 Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 YES!!! Grattis volvo66! Du klarade 49 av de 54 fordonen som finns med i listan på den underbara tiden 10:01(plus minus några få sekunder beroende på hur pass stressad servern är). När du berättar din poäng för andra, ta då med din valideringstext som är c02400e366d53adb0a74fcdf0c592e44, då kan dom i framtiden kontrollera så att din poäng stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts