Merkky Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) Ännu en meningslös film i era ögon, men jag vill gärna ha kommentarer på redigeringen. Det är bilder som blev tagna under sportlovet iår, mestadels skoterkörning och öldrickande. Detta är även ett sätt att slippa ladda upp en hög med bilder, som jag måste minska ner och ladda upp en och en. Så ge gärna kommentarer på bilderna också. Youtube Streaming - Jävligt värdelös kvalitét, men det duger. Det verkar även som att YouTube förstör all synkning, vilken är grymt jobbigt. Rekommenderar att ni tankar den. FileFront - Ladda hem den istället, om nån kan lägga upp den nån annanstans än filefront så blir jag glad. Puss. Redigerad 21 mars, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) Laddar hem, återkommer snart. Edit: Kollade på Youtube istället, men kvalitéten var inte så dålig där! Den var häftig och inte allt meningslös. Bra musik Redigerad 18 mars, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Laddar hem, återkommer snart. Edit: Kollade på Youtube istället, men kvalitéten var inte så dålig där! Den var häftig och inte allt meningslös. Bra musik Grejen är att YT förstör synkningen.. Men det går ju ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) Ser inte vad det står på "musik" vad heter låten? Såg mysigt ut Redigerad 18 mars, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Tack för kommentarerna! Kan tillägga att det var ett väldigt väldigt bra lov! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Hur fint gjord som helst. F*N vad coolt att åka såndär snöskoter! Det skulle jag vilja prova!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Hur fint gjord som helst. F*N vad coolt att åka såndär snöskoter! Det skulle jag vilja prova!!!!! Naaw. Kom hit så bjuder jag på en kaka sen får du prova. Vars bor du egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 (redigerad) Naaw. Kom hit så bjuder jag på en kaka sen får du prova. Vars bor du egentligen? Lund. Så långt söder ut man kan komma. Vi har ingen snö här, bara sol och paraplydrinkar. Kommer jag upp till Norrland nån dag så får du lära mig köra såndär maskin. (efter kakätandet) Redigerad 19 mars, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Lund. Så långt söder ut man kan komma. Vi har ingen snö här, bara sol och paraplydrinkar. Kommer jag upp till Norrland nån dag så får du lära mig köra såndär maskin. (efter kakätandet) Haha, låter jobbigt.! Men det är skitlätt, gasa, styr. Skitroligt om det är mycket snö, då kan man luta sig som tusan i kurvorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Yäy! Tankish Jag kommer kanske upp på en kaka sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Fin film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Tank yoo. Synd att all snö typ har försvunnit, inte mkt skoterföre hemma nu. Alla dom hära bilderna är från Sunnersta så, mycket mera snö däär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Sämst på skoter.com bra redigerat annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Sämst på skoter.com bra redigerat annars - Arbetsskotrar - Lite snö, inte mycket att hoppa och trixa med precis - Veckan bestod inte av skotrarna, det var alkoholen. Inte smart att vara ute och härja för mycket med skotrarna om man är packad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts