SIKEN Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Förlåt men... HUR FAN KAN MAN TYCKA ATT LIBERTY CITY STORIES ÄR BÄTTRE ÄN SAN ANDREAS?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Förlåt men... HUR FAN KAN MAN TYCKA ATT LIBERTY CITY STORIES ÄR BÄTTRE ÄN SAN ANDREAS?! Det är bärbart och har vettig story. Dubbelfail för SA på dessa fronter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Jag ska nog snart skriva en lista, men det tar ju ganska lång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flesh-n-Bone Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 På OP, hur fan e GTA3 på #7? Dålig? Det e den bästa GTAn jag har spelat efter SA. För fan... o vad e det som e fel med hip hop? Det e tusen gånger bättre än de fula rockarna som gör mig att kräckas... Jag kunde har hållit med om GTA VC o SA hade byt plats (meaning 1. SA 4. VC) och GTA3 med GTA2. (meaning: 1: SA 2. III 3. LCS 4. VC) då hade jag haft samma list förutom att byta VCS med VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 På OP, hur fan e GTA3 på #7? Dålig? Det e den bästa GTAn jag har spelat efter SA. För fan... o vad e det som e fel med hip hop? Det e tusen gånger bättre än de fula rockarna som gör mig att kräckas... Jag kunde har hållit med om GTA VC o SA hade byt plats (meaning 1. SA 4. VC) och GTA3 med GTA2. (meaning: 1: SA 2. III 3. LCS 4. VC) då hade jag haft samma list förutom att byta VCS med VC. Då är det väl tur att alla tycker om olika saker. Annars vore det ganska tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 1. VC (mitt första GTA, vilken känsla det var ) 2. SA (liten besvikelse, fast ändå inte ...) . . . . . . 9. GTA 2 (det suger ...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts