GTA3 freak Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Undra om han dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Undra om han dog. Nää, jag hade 42 grader feber, magsjuka, yrsel konstant i 2 veckor utan att dö Min mamma jobbar också på apotek är inte den som i första hand ringer doktorn. (Delvis på att jag inte gillar att gå till doktorn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Undra om han dog. Ja, jag blev korsfäst av min familj, kastad i en grotta med en stor stenbumling i öppningen, och sen kom 3 idioter och tog bort stenbumlingen så återuppstod jag Blev bättre när jag hade tagit starka värktabletter, har fortfarande lite feber idag, men inte som jag hade igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Blev bättre när jag hade tagit starka värktabletter, har fortfarande lite feber idag, men inte som jag hade igår. Och namnet på de, "starka värktabletterna" var?. Antar det inte är några receptfria iaf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 (redigerad) Och namnet på de, "starka värktabletterna" var?. Antar det inte är några receptfria iaf? :S 600mg nånting hette dom och sen finns det svagare som e 300 mg. Receptifria var de också. Redigerad 20 mars, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 :S 600mg nånting hette dom och sen finns det svagare som e 300 mg. Receptifria var de också. Du kanske undrar varför jag frågade? "Starka värktabletter" finns det mycket av, dock inte många som är receptfria, (beroende på hur man definierar "starka") och eftersom du tog en sådan "snabbt" antog jag att de var receptfria, vilket dem nu var. Då undrade jag hur pass starka dem är, för som du beskrev situationen så var du väldigt dålig, och då räcker det inte med några receptfria kan jag lova dig. Jag antar att du har kvar paketet på, "600mg nånting" och "svagare som e 300mg" ? Nord - Ambulanssjukvårdare som reagerar på folk som tar "starka tabletter" utan recept. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 (redigerad) Du kanske undrar varför jag frågade? "Starka värktabletter" finns det mycket av, dock inte många som är receptfria, (beroende på hur man definierar "starka") och eftersom du tog en sådan "snabbt" antog jag att de var receptfria, vilket dem nu var. Då undrade jag hur pass starka dem är, för som du beskrev situationen så var du väldigt dålig, och då räcker det inte med några receptfria kan jag lova dig. Jag antar att du har kvar paketet på, "600mg nånting" och "svagare som e 300mg" ? Nord - Ambulanssjukvårdare som reagerar på folk som tar "starka tabletter" utan recept. Ajaa.. Burana hette det, febern sjönk med fart på 10 - 20 minuter. Dom svagare 200 mg var det, när jag har använt dem så ser jag resultat först efter en halv timme till en timmes vila. Coolt med en ambulanssjukvårdande admin här på forumet Du skulle behållt ditt gammla namn, A.A. = Ambulans Admin Redigerad 21 mars, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts