I lol Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Jag har ätit antibiotika i 1 vecka nu snart, när jag tog en tablett idag klockan 5, kände jag direkt efteråt att jag blev sjuk och dålig. Nu när jag mäter ligger febern på 39.6 grader. Och det stod i instruktionspappret att man skall genast avsluta behandling och kontakta en läkare om man får, ekseem, rött urin eller hög feber osv. Min morsa jobbar på apoteket, well... Hon bryr sig skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Ring läkare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Ring läkare? Ja, och det ville jag morsan skulle göra men hon bryr sig fan inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Håller med, såna där höga temperaturer är inte att leka med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Ring läkare?Varför det när man kan komma till oss här, vi vet allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 RTFM? (Varför postar du detta på GTAsajtens forum :'( ?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Ja, och det ville jag morsan skulle göra men hon bryr sig fan inte! Gör det själv då, det verkar ju verkligen behövas. Vad är det för fel på din mamma? Har du varit dum mot henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 (redigerad) Varför det när man kan komma till oss här, vi vet allt. Ja klart ni vet allt, jag postar bara här för att det kanske har varit någon som har varit med om något liknande och vet vad man skall göra och om det är väldigt farligt eller inte. Tweak: Hon bryr sig skit i mig om hon sitter framför sin jävla dator. JÄVLA DATABEROENDE KÄRRING! Redigerad 17 mars, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Ja klart ni vet allt, jag postar bara här för att det kanske har varit någon som har varit med om något liknande och vet vad man skall göra och om det är väldigt farligt eller inte. Det var ju det jag sade Bara för att jag inte vill ha en femte varning: Själv har jag ingen erfarenhet utav detta, men om du själv ringer en läkare så kommer du nog komma fram till någon läkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Ja klart ni vet allt, jag postar bara här för att det kanske har varit någon som har varit med om något liknande och vet vad man skall göra och om det är väldigt farligt eller inte. Tweak: Hon bryr sig skit i mig om hon sitter framför sin jävla dator. JÄVLA DATABEROENDE KÄRRING! Seriöst , sitter din mamma och 1337:ar vid datorn när du har 40 graders feber... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Det var ju det jag sade Bara för att jag inte vill ha en femte varning: Själv har jag ingen erfarenhet utav detta, men om du själv ringer en läkare så kommer du nog komma fram till någon läkare. Japp jag borde nog ringa till en läkare, men men jag ser så jävla suddigt nu så ja kan inte läsa texten i katalogerna, och fråga inte hur fan jag kan skriva på ett forum för jag använder zoom. Seriöst , sitter din mamma och 1337:ar vid datorn när du har 40 graders feber... Ja, ärligt seriöst whatever! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Men ärligt talat! Du klarar av att ringa en doktor, det vet vi allihopa. Gör det nu. End of discussion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Men ärligt talat! Du klarar av att ringa en doktor, det vet vi allihopa. Gör det nu. End of discussion. .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Japp jag borde nog ringa till en läkare, men men jag ser så jävla suddigt nu så ja kan inte läsa texten i katalogerna, och fråga inte hur fan jag kan skriva på ett forum för jag använder zoom. Är det så illa så är det bara att trycka 112. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Är det så illa så är det bara att trycka 112. Då kan han ju passa på att ringa polisen också och anmäla sin morsa. Fast då kanske man inte ringer 112. Men han kan göra det i samma veva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 (redigerad) Jazz för ett BETAPET-fritt internet! Jag vet hur det är. :'( Redigerad 17 mars, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Varför det när man kan komma till oss här, vi vet allt. Sanning. -- Skölj ner en treo med en sexa whiskey och gå och lägg dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Men ta dig samman och ring läkaren själv för helvete. Lås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Favorit i repris; Ring läkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) Jag vet!, Fråga på ett annat forum ifall dom vet hur man blir av med febern, för ingen här verkar komma med nåt vettigt svar Redigerad 18 mars, 2007 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts