Jump to content

Antibiotika och HÖG! Feber

I lol
 Share

Recommended Posts

Jag har ätit antibiotika i 1 vecka nu snart, när jag tog en tablett idag klockan 5, kände jag direkt efteråt

att jag blev sjuk och dålig. Nu när jag mäter ligger febern på 39.6 grader.

Och det stod i instruktionspappret att man skall genast avsluta behandling och kontakta en läkare om man får, ekseem, rött urin eller hög feber osv.

Min morsa jobbar på apoteket, well... Hon bryr sig skit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Varför det när man kan komma till oss här, vi vet allt.

Ja klart ni vet allt, jag postar bara här för att det kanske har varit någon som

har varit med om något liknande och vet vad man skall göra och om det är väldigt farligt eller inte.

Tweak: Hon bryr sig skit i mig om hon sitter framför sin jävla dator. JÄVLA DATABEROENDE KÄRRING!

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja klart ni vet allt, jag postar bara här för att det kanske har varit någon som

har varit med om något liknande och vet vad man skall göra och om det är väldigt farligt eller inte.

Det var ju det jag sade :rolleyes:

Bara för att jag inte vill ha en femte varning:

Själv har jag ingen erfarenhet utav detta, men om du själv ringer en läkare så kommer du nog komma fram till någon läkare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tweak: Hon bryr sig skit i mig om hon sitter framför sin jävla dator. JÄVLA DATABEROENDE KÄRRING!

Seriöst :rolleyes:, sitter din mamma och 1337:ar vid datorn när du har 40 graders feber...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ju det jag sade :rolleyes:

Bara för att jag inte vill ha en femte varning:

Själv har jag ingen erfarenhet utav detta, men om du själv ringer en läkare så kommer du nog komma fram till någon läkare.

Japp jag borde nog ringa till en läkare, men men jag ser så jävla suddigt nu så ja kan inte läsa texten i katalogerna, och fråga inte hur fan jag kan skriva på ett forum för jag använder zoom.

Seriöst :), sitter din mamma och 1337:ar vid datorn när du har 40 graders feber...

Ja, ärligt seriöst whatever!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor