mr_tobbe Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Ett bättre: Geforce 8800 GTX 748 mb i grafikminne - håller ett bra tag framöver. Absolut inte med den datorn, han måste köpa en helt ny isånnafall. Man vet ju inte ens om det är AGP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Skrota datorn. Inte någon av dom delarna duger idag. Tyvärr. edit: @mr_tobbe, det är VGA. Övriga anslutningar VGA, PS2, Serial, COMM 2, AUDIO PORTS står det lite längre ner. Redigerad 8 april, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 jag gör så att jag bygger en dator från början istället.. finns ett ställe i borås som dom gör det billigt! TACK FÖR HJÄLPEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 jag gör så att jag bygger en dator från början istället.. finns ett ställe i borås som dom gör det billigt! TACK FÖR HJÄLPEN! Bra val, köp aldrig (i varje fall datorer) av Elgiganten/Siba/Cumputer City osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Köp detta http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=329757&CKS=PCW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Köp detta http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=329757&CKS=PCW Visst alltså, man blir ju kåt av att titta på det, men det var en helt ny dator han behövde, inte ett grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Det är en bra början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 edit: @mr_tobbe, det är VGA. Övriga anslutningar VGA, PS2, Serial, COMM 2, AUDIO PORTS står det lite längre ner. Det har inte med grafikkortstyp att göra, nu blandar du ihop saker och ting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts