Mordos Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Såg ingen tråd om detta så lika bra och göra en. Inga som är intresserade av HTML och CSS? För jag skulle gärna behöva lite hjälp med min portfolio. :s C'mon, c'mon. Don't be afraid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=41306 --- Intresserad är jag, dock inte tillräckligt duktig att jag kan hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=41306 Mest för C++ och sådant. Och C++ intresserar mig inte det minsta. Jag går en media linje, behöver inte de kunskaperna. Lättare att hålla reda, om inte så är det bara att låsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Mest för C++ och sådant. Och C++ intresserar mig inte det minsta. Jag går en media linje, behöver inte de kunskaperna. Lättare att hålla reda, om inte så är det bara att låsa. Den handlar om kodspråk, rätta mig gärna om jag har fel men det är väl precis vad HTML, CSS och PHP är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Den handlar om kodspråk, rätta mig gärna om jag har fel men det är väl precis vad HTML, CSS och PHP är? Jovars. Jag vet. Men de diskuterar mest C++ från vad jag sett där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Den handlar om kodspråk, rätta mig gärna om jag har fel men det är väl precis vad HTML, CSS och PHP är? 1/3 rätt. PHP är ett kodspråk, HTML däremot är ett "märkspråk" och CSS är ett "presentationsspråk". Dom är inte riktigt programmering. Däremot tycker jag att en samlad webb-tråd skulle vara på sin plats (med snack om HTML, CSS, PHP, ASP, webbservrar, webbhotell o.s.v.) där man kan ta dom mer allmäna frågorna medan folk som orkar ta sig tid att skriva ett långt och detaljerat inlägg gärna kan göra det i en separat tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts