Blizz Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Ok jag ska berätta... att det inte funkar ni ska få en bild att tänka över... och hjälpa mig berätta vad som är fel... Tack... alltså jag ska installera en patch till bf och patchen heter.... 1,3.. http://svg.st/rar.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Det verkar som programet som ska installera patchen har en text som windows inte har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 haha din data kanske missar en dll eller fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 16 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 err skulle inte tro d.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 du har inte en rippad version av bf va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Jag skulle testa med att ladda ner det igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 de värkar ju som de e nåt problem me InstallShield... iKernel.exe filen kanske är raderad av något misstag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 16 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 ja har lagligt av bf köpt o ja har laddat ner patchen från minst 6 ställen och inget bra resultat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 när jag körde bf blev händerna på gubben blåa och vapnet var osynligt dessutomvart allting blått och suddigt varföööööööööööööööör :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 ja har lagligt av bf köpt o ja har laddat ner patchen från minst 6 ställen och inget bra resultat gå och klaga i butiken........eller om du har kvar kvittot kanske du kan få ett ny?hoppas du får ett nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 kunde du inte ha skrivit i den här topicen istället lite onödigt att göra det men ja har också gjort så så egentligen ska ja inte säga nå :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 19 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 detta är en helt annan sak döh... och ja kan inte gå o byta denna för att en patch som ja laddar ner från internet inte funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts