diarrehampus Skrivet 17 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 2300 för mig, tror den ligger på det priset fortfarande. Okej, men tror jag köper sandisken Ska fråga om jag får testa en på siba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Så fruktansvärt korkad tråd, varför måste vara officiella trådar till ta mig fan till allt? För att inte göra helt offtropic så kan jag rekomendera Sandisk Sansa e260.. Är själv grymt nöjd med den och den har inte spökat sig en endaste gång för mig. Sandisk.. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Kör med mobilen jag med. Då en K800i som jag köpt ett minneskort till. Funderar dock på ett par nya hörlurar... ....... Efter att mina vanliga hörlurar pajade då fick jag de nya Walkman, riktigt härliga+ härlig bas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 17 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Så fruktansvärt korkad tråd, varför måste vara officiella trådar till ta mig fan till allt? För att inte göra helt offtropic så kan jag rekomendera Sandisk Sansa e260.. Är själv grymt nöjd med den och den har inte spökat sig en endaste gång för mig. Sandisk.. <3 Det är samma sort jag tänker köpa, men mer utrymme. Den heter e270 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Efter några dagar skapas en samlingstråd. Var denna tänkt som en all-over-tråd eller som en disskusionstråd? Jag är start emot sånna här 'officiella' trådar, då problemen inte syns i allt svammel. Jag instämmer. Send it to the papperskorgen. --- Jag har haft en Creative Muvo Tx Se 1GB en längre tid. Den duger gott och väl för mig eftersom jag öht inte lyssnar på musik utan bara på TTC-kurser, podcasts och ljudböcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Sandisk är inte skit! Och i ett test fick den även "Best Value" lr nått liknande Jag e toknöjd med min e280 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 17 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Sandisk är inte skit! Och i ett test fick den även "Best Value" lr nått liknande Jag e toknöjd med min e280 Vad är det som gör dem så bra? Jag bara undrar då jag ska köpa en nästa vecka. Hur länge är batteritiden på video? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Cnet.com har väldigt bra Mp3-spelarrecensioner. Bara en påminnelse till de som ska köpa ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Själv har jag en iriver e10, som jag är riktigt nöjd med. 2300 för mig, tror den ligger på det priset fortfarande. Jag har också en sådan Min kostade 3200.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Jag har också en sådan Min kostade 3200.. :'( Dude, what the hell!? Du blev fanimej lurad, jag köpte den inte så långt efter dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Själv har jag en iriver e10, som jag är riktigt nöjd med. Jag är inne på en sån, för jag orkar inte vänta på att Zunehelvetet ska släppas i Sverige. Hur är programvaran? Lättnavigerad? Ni som har den kan gärna berätta lite om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 18 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) Har beställt en mp3 nu Landade på 1250kr med laddare Redigerad 18 mars, 2007 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Jag har en Philips Go Gear 512 mb och det räcker. Kan rekomendera den till personer som vill ha en Mp3-spelare. Kan ju som sagt säga att 512 mb räcker. Jag har ca 4.2 gig musik på min dator. 1100+ låtar. Men det är väldigt sällan mer än 100 (får plats runt 110 normalstora låtar på 512 mb) låtar man vill lyssna på. Då man oftast bara har ett par stycken nya favoriter. Så jag kan verkligen rekomendera den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Jag har en Philips Go Gear 512 mb och det räcker. Kan rekomendera den till personer som vill ha en Mp3-spelare. Kan ju som sagt säga att 512 mb räcker. Jag har ca 4.2 gig musik på min dator. 1100+ låtar. Men det är väldigt sällan mer än 100 (får plats runt 110 normalstora låtar på 512 mb) låtar man vill lyssna på. Då man oftast bara har ett par stycken nya favoriter. Så jag kan verkligen rekomendera den här. Beror helt på vad för sorts musiktyp man är, jag hade 512 MB innan, och det var ett helvete. Byta album hela tiden, inte kunna lägga in hela album utan bara vissa låtar osv. Sen sitter man ju inte direkt med 128kbps-låtar utan helst iaf 256-320kbps, då drar det lätt iväg om man har 512 MB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Har beställt en mp3 nu (:!!! Landade på 1250kr med laddare (:!!! Vad blev det för nån? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 20 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Vad blev det för nån? (:!!! En Sandisk såklart (:!!! Den heter e270 men går egentligen under namnet mx4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 (redigerad) Nu när jag stoppar in min mp3 i bak på datorn så lyser inte mp3:ns skärm, vilket den ska göra, dock så märker datorn att nåt är i usb-uttaget, dock kan den inte hitta mp3:n, drar jag ut den nån millimeter börjar spelarens skärm lysa, men då hittar inte datorn nånting xD, så frågan är, måste jag ändra nåt i datorn eller måste jag köpa en såndär äcklig sladd med en hona i ena änden och en hane i andra (:!!! *EDIT* Kan tilläggas att den funkar felfritt i alla andra datorer jag testat den i Redigerad 21 mars, 2007 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Nu när jag stoppar in min mp3 i bak på datorn så lyser inte mp3:ns skärm, vilket den ska göra, dock så märker datorn att nåt är i usb-uttaget, dock kan den inte hitta mp3:n, drar jag ut den nån millimeter börjar spelarens skärm lysa, men då hittar inte datorn nånting xD, så frågan är, måste jag ändra nåt i datorn eller måste jag köpa en såndär äcklig sladd med en hona i ena änden och en hane i andra (:!!! *EDIT* Kan tilläggas att den funkar felfritt i alla andra datorer jag testat den i Vilket operativsystem har du? Prova sätta på mp3:n innan du stoppar in den alt. installera om drivrutinerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Nu när jag stoppar in min mp3 i bak på datorn så lyser inte mp3:ns skärm, vilket den ska göra, dock så märker datorn att nåt är i usb-uttaget, dock kan den inte hitta mp3:n, drar jag ut den nån millimeter börjar spelarens skärm lysa, men då hittar inte datorn nånting xD, så frågan är, måste jag ändra nåt i datorn eller måste jag köpa en såndär äcklig sladd med en hona i ena änden och en hane i andra *EDIT* Kan tilläggas att den funkar felfritt i alla andra datorer jag testat den i Sådär håller mitt USB-minne på ibland. Brukar hjälpa med att dra ur det och sätta in det några gånger. Fast i ditt fall så verkar det nästan som att något är glappt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 (redigerad) Sådär håller mitt USB-minne på ibland. Brukar hjälpa med att dra ur det och sätta in det några gånger. Fast i ditt fall så verkar det nästan som att något är glappt? Nej, jag pallrade mig nyss till Elgiganten och köpte en USB-hubb, men när jag ansluter mp3:n till den så blinkar den till precis som när jag stoppar in den i datorn, antagligen har nån inställning bockat, jaja, skit samma Redigerad 21 mars, 2007 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts