diarrehampus Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Startar en topic om mp3 och multimediaspelare. Här kan man diskutera om vilken mp3 man ska köpa och vilken man har. Tror inte det har skapats nån liknande tråd. Då min mp3 har gått sönder funderar jag på att köpa en ny Tror ni att den här fungerar bra? Sandisk MX4 Den är ju billig, men undrar hur långa videoklipp och vilka format Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Tror att min MP3 är trasig eller nåt i den stilen. Ibland sätter den igång, ibland stänger den av av sig själv. Någon som vet vad som är problemet? - Funderar även på att köpa en iPod snart, vilken modell skulle ni vilja rekommendera? Bra tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Såg igår en klocka med inbyggd MP4-spelare, såg rätt go ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Jaha, ytterliggare en officiel tråd antar jag? Nu blir det ju snart som det var förrut Typ "Alla hårdvaruproblem här" "Alla mjukvaruproblem här" Snälla låt folk skriva egna trådar när de behöver hjälp/tips/frågor istället för att utnämna egna trådar till "officiella". Hultenius skrev: I framtiden kan varje ämne/ärende få sin egen tråd i Dator & Teknikforumet. ....snälla! BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Jag har en Sandisc 8 GB och den är jag nöjd med Den ser ju då ut som Hampus bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Har en svart iPod G5 30 GB, äger allt och alla tillsammans med mina Grado SR-60. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Jag använder min mobil (w850i) som MP3-spelare, men jag har en Adamond 1GB också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Efter några dagar skapas en samlingstråd. Var denna tänkt som en all-over-tråd eller som en disskusionstråd? Jag är start emot sånna här 'officiella' trådar, då problemen inte syns i allt svammel. Är dock för en disskusionstråd och alla problem man har postast i avskilda trådar... (men men) kör som nor_adde, mobilen(w800i). Funkar utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 17 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Jag har en Sandisc 8 GB och den är jag nöjd med Den ser ju då ut som Hampus bild. Hur fungerar videon Vet att tråden blev lite rörig, men är inte så bra på att skapa trådar Det som är fel med min förra mp3 är: Den hakar upp sig (måste vänta 4-5dagar innan jag kan ladda om den) Den gör nåt fel på lurarna (fungerar bra på andra mp3:er) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Sandisk MX4 Det där är riktig jävla budgetskit, men köp den om du vill att den kraschar/hakar upp sig var tionde minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Kör med mobilen jag med. Då en K800i som jag köpt ett minneskort till. Funderar dock på ett par nya hörlurar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 17 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 (redigerad) Det där är riktig jävla budgetskit, men köp den om du vill att den kraschar/hakar upp sig var tionde minut. Hur vet du att det är skit? Pga priset? Jag kanske köper till en försäkring, går den sönder får jag en ny. Den har fått bra recensioner, så varför skulle den haka upp sig? Redigerad 17 mars, 2007 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Hur vet du att det är skit? Pga priset? Jag kanske köper till en försäkring, går den sönder får jag en ny. Den har fått bra recensioner, så varför skulle den haka upp sig? För att jag själv har ägt en samt att jag servar min kompis Sandisk i skolan varje dag ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 17 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 För att jag själv har ägt en samt att jag servar min kompis Sandisk i skolan varje dag ungefär. Det kanske beror på vem som hanterar den Tänker köpa den och fungerar den inte som jag vill så lämnar jag tillbaka den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Ska vi prata om MP3-filer eller menade du MP3-spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 17 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Ska vi prata om MP3-filer eller menade du MP3-spelare? Spelare, tycker det är ganska självklart. Nån snäll kan ändra beskrivningen på topicen till: "Spelare och alla dess tillbehör" Började nästan tveka, kanske smartare att köpa en Creative Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Själv har jag en iriver e10, som jag är riktigt nöjd med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 (redigerad) Jag använder bara min mobil, SE W850i, som MP3. Och det fungerar utmärkt tycker jag. Redigerad 17 mars, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 17 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Själv har jag en iriver e10, som jag är riktigt nöjd med. Vad kostar en sån då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Vad kostar en sån då? 2300 för mig, tror den ligger på det priset fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts