I lol Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 A. Jag beordrar gruppen att ta sig runt och omringa nästet, på samma gång som några står framför och distraherar maskingeväristen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 C ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Jag ville blanda två, A och C, några får vända springa runt, vi skjuter in en granat, dom väntar tills röken lagt dig sen stormar vi nästet från två håll. Men det blev C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 För mig så blev det B Jag vet jag är riskabel av mig, men det kan ju funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 A och/eller C Du borde inte ha rangordnat svaren på det viset... Man fattar att det går är rangordnat från A= bra till D=idiotiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) B, föredrar inte taktik så överdrivet. Bättre och skjuta och hoppas på det bästa Redigerad 19 mars, 2007 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 (redigerad) C tror jag, funderade på A först men nja. Egentligen är jag inte mycket av en taktiker sådär, "ensam är stark". Redigerad 19 mars, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Masterminds do think alike. Yes, indeed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Jag skulle byta svårighetsgrad till lättaste för att sedan rusha in. Mycket effektivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 B! Måste ju få ja lite kul.. är ju bara ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 D... men det är inte för att jag är dum i kolan, det är ju roligt att leka mänsklig pansarvagn i Medal of Honor / Call of Duty osv. IRL skulle jag valt B eller möjligen A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 D. Orka tänka. Skulle man velat tänka kunde man lika gärna tagigt upp matteboken och börjat lösa ekvationer. Spel är till för att ha kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 D. Orka tänka. Skulle man velat tänka kunde man lika gärna tagigt upp matteboken och börjat lösa ekvationer. Spel är till för att ha kul. Det här är ju en annan typ av tänk. Matte är teori, det här är mer praktiskt. Du kan inte jämföra matematik och spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 I arkadliknande shooters som till exempel Call of Duty 2 så hade jag nog först skickat in en granat, sedan bara rusha allt vad jag orkade. Däremot i mer realistiska spel som Red Orchestra eller Ghost Recon så hade jag försökt att flankera. Så, enda jag kan säga för min del är att det beror på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 D eller C. Either i blow em up or i'll cut em up. Betyder det att jag är dum? Eller modig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 I arkadliknande shooters som till exempel Call of Duty 2 så hade jag nog först skickat in en granat, sedan bara rusha allt vad jag orkade. Däremot i mer realistiska spel som Red Orchestra eller Ghost Recon så hade jag försökt att flankera. Så, enda jag kan säga för min del är att det beror på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 D med C som start..... Det är ett spel..... tänker inte lägga massa pangar på nått som jag sedan sitter stilla å velar med.... Störst skada gör man från händelsen centrum Jag menar vilken ledare tycker man bäst om i Breaveheart... Wallece eller engelska kungen? FREEEEDOOME Det ska lukta krut... blod skall falla, eld och explotioner ska lysa upp nattan.... HALO SoF och BLACK..... Kaffe snus Mer behöver inte jag för att ha roligt av ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 A eller D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 C eller D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 E. Kallar in luftunderstöd att spränga skiten ur stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts