Jump to content

Vilken typ av taktiker är du?

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

D. Orka tänka. Skulle man velat tänka kunde man lika gärna tagigt upp matteboken och börjat lösa ekvationer. Spel är till för att ha kul.

Det här är ju en annan typ av tänk. Matte är teori, det här är mer praktiskt. Du kan inte jämföra matematik och spel. evilgrin39_745831_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I arkadliknande shooters som till exempel Call of Duty 2 så hade jag nog först skickat in en granat, sedan bara rusha allt vad jag orkade. Däremot i mer realistiska spel som Red Orchestra eller Ghost Recon så hade jag försökt att flankera.

Så, enda jag kan säga för min del är att det beror på. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I arkadliknande shooters som till exempel Call of Duty 2 så hade jag nog först skickat in en granat, sedan bara rusha allt vad jag orkade. Däremot i mer realistiska spel som Red Orchestra eller Ghost Recon så hade jag försökt att flankera.

Så, enda jag kan säga för min del är att det beror på. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

D med C som start.....

Det är ett spel..... tänker inte lägga massa pangar på nått som jag sedan sitter stilla å velar med....

Störst skada gör man från händelsen centrum

Jag menar vilken ledare tycker man bäst om i Breaveheart... Wallece eller engelska kungen?

FREEEEDOOME

Det ska lukta krut... blod skall falla, eld och explotioner ska lysa upp nattan....

HALO SoF och BLACK..... Kaffe snus

Mer behöver inte jag för att ha roligt av ett spel

Länk till kommentar
Dela på andra sidor