Jacker Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Platsen är Holland, september 1944... Du leder en patrull igenom ett område fyllt med mindre buskage och andra trädväxter. Det är ganska mörkt och alldeles fuktigt efter dagens regn. Du hör ljudet av dina mannars fotsteg och syrsornas sång. Helt plötsligt upptäcker du ett MG42- näste, och signalerar åt dina män att lägga sig ned. Dessvärre upptäcker tyskarna dig i samma veva, och gör sig redo att öppna eld. Skotten börjar smattra, spårljus lyser upp natten och rikoschetter börjar studsa kors och tvärs. Du och dina män är fast och skyddas bara av markens lutning, ni måste agera innan tyskarna får förstärkning. Vad gör du? A ) Beordrar delar av gruppen att ta sig runt och flankera nästet. B ) Väntar tills de måste ladda om/byta pipa, ni sticker då upp och beskjuter dem. C ) Satsar på att försöka pricka nästet med en gevärsgranat. D ) Ber dina män att bita ihop och göra sig redo för en stormning. Om du svarade... A ) - Du är en bra taktiker som spelar smart. Du klarar av att se de lösningar som behövs för situationer som denna, och hanterar förmodligen dina mannar på ett bra sätt. B ) - Du kan tänka - men når inte riktigt ända fram. Din taktik skulle kunna fungera, men är riskabel om den misslyckas och dessutom alldeles för chansartad. C ) - Du tänker inte tillräckligt mycket. Den här typen av taktik är ineffektiv och vilar helt och hållet på antaganden någon gör, men chanserna finns dock... D ) - Du tänker inte, det går inte. Det är en självmordsuppgift som är rent resurs- slöseri för alla. Enda anledning till att du spelar är för att du vill sluta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 A ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 C. Masterminds do think alike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 B. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 A Men jag måste erkänna att C verkade tufft =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Blandning av A och B. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 B Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 C eller B. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Jag brukar testa olika saker, men på denna skulle jag nog tagit B Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 A ) C. A B. A B A. A. A. A *Antecknar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Shit, wow! En gratispost topic, nice! A) Bara för jag är så jävla bäst.. Skulle dock tvinga nån i min trupp att springa idioten för att distrahera tyskarna.. Nån riktigt dum jävel som ingen gillar.. Ja, fan va skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 A. Hade en liten fot inne på C. Men stellans taktik var också bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 D. Jag är kass på taktik och taktiska spel. Jag är en sån där som rushar in i mitten av hundra fiender och slår vilt. Och zergrushar med 2 stacks. :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts