the-copy Skrivet 27 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Jag kan ta koden bara för att studera. Tror att du har mig på msn men inte tvärtom. Tror inte jag har dig på msn...? erik.cs.nf@telia.com lägg till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 (redigerad) Nu har jag kämpat hårt! Jag dekompilerade 0.4-binären och fortsatte utifrån den! Många nya fuktioner som gör hela programmet smidigare. Det bästa, imo, är tray-ikonen. Den är så behändig.. Länk finns i första posten, och nya screen på hemsidan, som också är länkad till i första posten. Även alla funktioner i första posten... (grymt med ny gubbe) EDIT: Var en bugg i 4.2 som gjorde så att det krashade. Fixat nu. Ladda hem nya med länken i första posten, eller använd update-funktionen i 4.2. Redigerad 3 november, 2007 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts