Gof Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Nej, förut stog det GTASajtens Forum> Off-topic> Allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Superbra. Kul att se att du jobbar med forumet Hultan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Den nya forumdelen verkar suverän Härligt att se att du inte har gett upp oss än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Fint att du lagt upp den, nu slipper man alla som gnäller, gå till datorhjälpstråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) Kan inte förstå att allt detta - http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showforum=53 - fick plats i datorhjälpstråden förut, tänk även på att svar ska ingå. Redigerad 18 mars, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Fint att du lagt upp den, nu slipper man alla som gnäller, gå till datorhjälpstråden Det kan inte klassas som gnäll, en tillrättavisning skulle jag säga. Finns det en tråd där man ska fråga saker om ett specifikt ämne, så gör man det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) Två saker jag upptäckt är att dels, som tidigare nämnt, heter "Off-topic" nu också allmänt. Sedan är inte fast reply avstängt... Redigerad 19 mars, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) Två saker jag upptäckt är att dels, som tidigare nämnt, heter "Off-topic" nu också allmänt. Sedan är inte fast reply avstängt... Lite fel quote? --- Det är väl bra att fast reply inte är borta, tycker det ska vara aktiverat på hela sidan. Edit: Redigerad 19 mars, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Lite fel quote? --- Det är väl bra att fast reply är inte är borta, tycker det ska vara aktiverat på hela sidan. Whoops, så genant. Men jag hittade ett fel du gjorde med! Jag röstar också för fast reply men jag tvivlar på att Hultenius med mening lät den vara kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Det är så jättetrevligt att se alla dessa trådar om nya saker och uppdateringar om forumet! Jag giver dig mycket med beröm för detta arbete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 När man trycker på forumet "Allmänt" så kommer det upp där uppe: > GTAsajtens Forum > Allmänt > Allmänt Har det alltid varit två "Allmänt" eller blev det så efter uppdateringen? Vet inte om detta har stått uppe innan ... Hehe, jag tror inte Hultenius tänkte på att det blev sådär. Lite fult med ett Allmänt underforum i ett Allmänt forum. (:!!! Nåväl big deal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Hehe, jag tror inte Hultenius tänkte på att det blev sådär. Lite fult med ett Allmänt underforum i ett Allmänt forum. Nåväl big deal. Har förmig det fanns någon tanke bakom detta..kommer dock inte ihåg vad, men det var nog meningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Det är så jättetrevligt att se alla dessa trådar om nya saker och uppdateringar om forumet! Jag giver dig mycket med beröm för detta arbete. Du är fan skum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Kanske skulle skriva som beskrivning "Dator och teknik relaterade saker" För Dreamhack t.ex är ju datorrelaterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Kanske skulle skriva som beskrivning "Dator och teknik relaterade saker" För Dreamhack t.ex är ju datorrelaterat. Jag tycker att det är bra som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Kan inte förstå att allt detta - http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showforum=53 - fick plats i datorhjälpstråden förut, tänk även på att svar ska ingå. Verkligen märkligt Det är så jättetrevligt att se alla dessa trådar om nya saker och uppdateringar om forumet! Jag giver dig mycket med beröm för detta arbete. WTF?!?! Du är fan skum. Jag tycker att det är bra som det är. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Du är fan skum. Är han skum för att han ger beröm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Är han skum för att han ger beröm? Sluta vara jobbig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Sluta vara jobbig.Sluta doppa i Babben Att folk äns en gång kan bry sig om något så fånigt som ett fånigt inlägg i en tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Jag tycker att det är bra som det är. Ord på det. Skulle bli för krångligt om det var så långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts