[B][O][T] Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Tackar för detta BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 GREJT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Åhå, det kom som en överraskning. Bugar och bockar, bra initiativ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 (redigerad) En rysning spred sig från nacken ända ut till tåspetsarna när jag såg 4 st forum istället för 3. Fick kolla 2 gånger innan jag fattade. Najs najs. Redigerad 16 mars, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Film och TV är same shit.. Ska iaf ligga i det forumet. (ser en hel del topics som är tveksamma kandidater i D&T forumet) Mhm, indikerade på Betal- TV- tråden. Den låg fel, men flyttades också fel imo. DreamHack känns inte heller hemma där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Vekligen bra! Tror att detta kan vara till stor nytta när man behöver ha hjälp osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Kanske vore bra om man hade några "officiella" trådar där, annars kan det bli väldigt många trådar om liknande saker. Tex skulle man kunna ha en för Webbdesign, en för datorkomponenter eller liknande. Fast det kanske blir lite många officiella trådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Kanske vore bra om man hade några "officiella" trådar där, annars kan det bli väldigt många trådar om liknande saker. Tex skulle man kunna ha en för Webbdesign, en för datorkomponenter eller liknande. Fast det kanske blir lite många officiella trådar? Ska man inte kunna göra egna trådar eller? Bara onödigt att skapa en massa officiella trådar innan problemet har upstått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 (redigerad) Härligt.. hoppas detta innebär slutet för datorhjäplstråden? Redigerad 16 mars, 2007 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Trevligt att det börjar hända saker här! Najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Riktigt roligt med ett nytt forum, kul att du har blivit mer aktiv på sistone hultan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Äntligen!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Märkte inte äns att det fanns ett nytt forum, trodde jag var inne i Allmänt och surfade. Soft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Hehe, jag såg den här tråden innan jag såg forumet. Härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Najs Najs Najs Najs Najs Najs Najs Najs Najs Najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Olé, gracias Senior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Kommer kanske inte vara allt för aktiv i detta forum, men det här är så mycket bättre än den allt för breda "Datorhjälpstråden" som jag även såg att Hultenius förklarat stängd. Nu kommer man få bättre överblick över olika ämnen vad gäller datorer. Hehe, jag såg den här tråden innan jag såg forumet. Haha jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Ser bra ut, kommer nog att bli användbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Jag hörde det på GTAnytt-chatten igår. Spammig som jag kände mig igårkväll var det en trevlig reaktion på GTAnytt-chatten: (kände för att koppa) Quattro: nu har vi ett dataforum på gtasajten Henkibojj: HOLY FUCKING SHIT DU HAR RÄTT!!!!!!!!!!! Qouad: omgomgomgomgomgomg Vice.: VA!???????????????? kicken: SHIT Henkibojj: waiting for official announcement bara Vice.: Det är skitbra Vice.: det behövdes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 När man trycker på forumet "Allmänt" så kommer det upp där uppe: > GTAsajtens Forum > Allmänt > Allmänt Har det alltid varit två "Allmänt" eller blev det så efter uppdateringen? Vet inte om detta har stått uppe innan ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts