T-Bone Mendez Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Eftersom att jag inte varvat spelet ännu så vet jag inte om man utrotar Cholos. För i VCS är ju the Cubans fiende med Cholos. Men dom är iallafall inte med i VC. Men vad har hänt med Haitans? Ska det föreställas att dom under 1-2 år blev så starka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 (redigerad) Jag trodde man "utrotade" Cholos när man spängde deras feta lager dom hade i Little Haiti (eller Little Havana vad det nu heter) tillsammans med cubanerna. Efter jag har sprängt det har jag bara sett någon enstaka Cholo-bil ute på gatorna och alla deras affärsimper har blivit övertagna av Bikers. Skönt tycker jag själv eftersom jag hatade deras jävla röster och namnet med. Tycker det var ett ganska dåligt gäng GTA tog med och jag själv hade hellre sätt Haitanerna där. Nu frågade ju du vad som hänt med dom. Jag tror själv det är så att dom bara dök upp sen under Vice City och inte har någon särskild historia, utan mest bara fyller ut strängarna lite. Eller så kanske dom byter namn senare, från Cholos till Haitans. Redigerad 15 mars, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 15 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 (redigerad) Jag trodde man "utrotade" Cholos när man spängde deras feta lager dom hade i Little Haiti (eller Little Havana vad det nu heter) tillsammans med cubanerna. Efter jag har sprängt det har jag bara sett någon enstaka Cholo-bil ute på gatorna och alla deras affärsimper har blivit övertagna av Bikers. Skönt tycker jag själv eftersom jag hatade deras jävla röster och namnet med. Tycker det var ett ganska dåligt gäng GTA tog med och jag själv hade hellre sätt Haitanerna där. Nu frågade ju du vad som hänt med dom. Jag tror själv det är så att dom bara dök upp sen under Vice City och inte har någon särskild historia, utan mest bara fyller ut strängarna lite. Eller så kanske dom byter namn senare, från Cholos till Haitans. Jag håller med. Cholos är ett ganska löjligt namn. Deras röster är störande. I ett updrag som jag spelade tidigare idag så gjorde Cholos en drive-by, och en sa: No one messes with the Cholos. Jag brukar gillar Latinogängen mest i GTA men inte i det här fallet. Fast deras skins är rätt snygga. Redigerad 15 mars, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Jag håller med. Cholos är ett ganska löjligt namn. Deras röster är störande. I ett updrag som jag spelade tidigare idag så gjorde Cholos en drive-by, och en sa: No one messes with the Cholos. Jag brukar gillar Latinogängen mest i GTA men inte i det här fallet. Fast deras skins är rätt snygga. När du spelar ett uppdrag med Lance sen kommer du märka det ännu mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Cholos utrotas av Vic och hans upptåg, ja. Haitians etablerar snabbt området och blir en rejäl konkurrent till Cubans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 15 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 (redigerad) Cholos utrotas av Vic och hans upptåg, ja. Haitians etablerar snabbt området och blir en rejäl konkurrent till Cubans. Ok, för jag läste på någon sida att haiterna inte var med för att Rockstar fick mycket kritik för att ha haft ett krig mellean haiter och cubaner i VC, det kanske hade nåt med saken att göra. Och det var därför som cubanerna fick namnet Los Cabrones i VCS Redigerad 15 mars, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Ok, för jag läste på någon sida att haiterna inte var med för att Rockstar fick mycket kritik för att ha haft ett krig mellean haiter och cubaner i VC, det kanske hade nåt med saken att göra. Och det var därför som cubanerna fick namnet Los Cabrones i VCS Har också läst det. Det var tydligen några som tyckte det var rasistiskt på nåt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 16 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Har också läst det. Det var tydligen några som tyckte det var rasistiskt på nåt sätt. Här hittade jag http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_A...ity#Controversy Där står det mer om det. Riktigt löjligt. Jag skulle inte blir arg om danskar och svenskar var fiende i ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Ok, för jag läste på någon sida att haiterna inte var med för att Rockstar fick mycket kritik för att ha haft ett krig mellean haiter och cubaner i VC, det kanske hade nåt med saken att göra. Och det var därför som cubanerna fick namnet Los Cabrones i VCS Tycker själv också det är rätt löjligt att man tar bort dom. Om man lika gärna tar bort haitanerna så kan man väl ta bort kubarnerna också? Spelar ju egentligen ingen roll om de var fiender eller inte, både var ju lika dumma i huvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts