Renard Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Håller spelet efter storyn tar slut? Eller blir det skittråkigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Jag tröttnade efter man flytt från sin stora mansion i början. Så jag antar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Klarade spelet igår. Finns inte allt för mycket att göra efter storyn. Men det var jävligt roligt så länge det varade. Nu ska jag skapa en förmögenhet och köpa allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Ne jag tyckte det blev väldigt tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Tur att man har många andra spel då. Och att man kan köra om storyn i Scarface. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KallR Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Efter jag klarade storyn provade jag att slänga spelet i backen, sen körde jag det 2 minuter i micron och det håller fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Efter jag klarade storyn provade jag att slänga spelet i backen, sen körde jag det 2 minuter i micron och det håller fortfarande (:!!! Nödvändigt (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Håller just nu på att rensa Miami på gäng. Masslakt är ordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Har tröttnat helt på det spelet nu, håller på att ta över north beach men jag orkar inte spela det längre, kanske tar fram spelet igen om nåt år eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Påminner mig om att jag aldrig ens spelade klart det. ..det var ju så jävla tjatigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) Att folk inte ens förmår sig att skapa trådar verkar säga att spelet inte är något för mig. Gillar heller GTA-liknande spel där man slaktar, och speciellt inte med Serious Sam stil. Redigerad 30 december, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts