Misterwhoopee Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Det här var uppe för länge länge sedan, så det är ingen tråd man skulle velat dra upp om man hittat den. Jag tycker det åter är dags för en höjning av "Hot Topic"-gränsen. I forumen "Allmänt" och "Musik, Film och Grafik" är mycket ofta fler topics röda än blåa, vilket jag tycker rättfärdigar en höjning. Tror att en Topic blir Hot Topic om det är över 25 posts i den? Borde ökas. Samtidigt så kan man ju se att nästan inga topicar blir "Hot" i GTA-forumen, så om det gick kanske man kunde höja denna gränns bara i Off-Topic-delarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Tycker det är en rätt bra idé, men anledningen till varför så få trådar blir "Hot" i GTA-forumen, är förmodligen för att dom flesta ställer frågor som blir besvarade med en gång och på så sätt blir tråden värdelös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Vad spelar det för roll om en topic är "hot" eller ej!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 (redigerad) Jag håller fullständigt med Misterwhoopee. Höj gränsen! @Vice: Inte mycket. Men eftersom den här funktionen finns kan vi ju använda den. Redigerad 14 mars, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Vad spelar det för roll om en topic är "hot" eller ej!? Inte mycket, men man ser ju om det är en populär tråd. Jag har - trots att den ständigt är aktuell - aldrig gått in i Garrys Mod-tråden förrän igår, så när jag läst alla andra speltrådar går jag ut i offtopic och markerar som läst. Det var den röda mappen som gjorde att jag till slut gick in i tråden och såg att den faktiskt var rolig, men det hade jag ingen aning om. Jag hade verkligen inte gått in i den om den var blå. Extremfall iofs eftersom den startades -05 och jag inte gått in i den förrän igår... Men i GTA-delarna är det viktigare med hot topic-markeringen, den får gärna ha kvar sin nuvarande gräns. Om folk direkt får svar = tråden är blå, är det ju inte lika intressant för folk som bara tittar förbi, men om de ser en röd tråd (löl) med "diskussionsnamn" på tråden så är det ju större sannolikhet för att de går in i den och kanske skriver själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Haha, det här visste jag inte ens att det fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Bumpar denna i hopp om att Hultenius kommer se den. (:!!! Argumenten finns ju redan här, en höjning av Hot Topic till 3-4-5 sidor skulle ge lite bättre perspektiv på vilka trådar och undersökningar som är populära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Har höjt gränsen till 40 (3 sidor). Tror det har minimal påverkan, men jag kan inte höja mer eftersom funktionen då förlorar sitt värde i många forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts