Crusader Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Nu är det inte så att jag aldrig har spelat FPS. Tvärtom har jag spelat en hel del. Det är bara Mus/Tangentbort spelandet jag har så svårt för. Gillar inte alls den kontrollen. Därför föredrar jag att spela FPS med en handkontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Från Shenmue: Excuse me, have you seen any sailors arround here? //Ryo Från Zelda: Twilight Princess: What? Say something? Am I so beautiful that you've no words left? //Midna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 * Pirate: "Guybrush Threepwood? That's the most ridiculous name I've ever heard!" Guybrush: "Well what's your name?" Pirate: "Mancomb Seepgood." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Okey, let's go! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 (redigerad) Har svårt att komma ihåg repliker från spel, har lättare att komma ihåg från filmer Men en klassiker från uppdraget Supply and Demand i Vice City: Tommy: Let me guess.. you thought I could use a guardian angel. Lance: I'm just saying you need to let me in there, my man. You can feed me with all that 'lonely tough guy' crap, but I know one day, I'm gonna save your ass, and you'll propaply gonna wanna kiss me! Redigerad 16 mars, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Alla som har kollat min signatur vet nog vilken jag tycker. Sora i Kingdom Hearts Den repliken har fått mig genom många svåra stunder de senaste åren. Har nästan blivit en religion för mig. Älskar den scenen när Sora säger det till Riku Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 "All the fuckin' cars out there, and you hit TONY MONTANA!!??" - Scarface-spelet "The final gunshot was an exclamationmark on everything that have led to this point, i released my finger from the trigger, and then, it was all over" - Max Payne "Tommy Vercetti?? huh, shit..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 "All the fuckin' cars out there, and you hit TONY MONTANA!!??" - Scarface-spelet Hehehe, jo den är skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Jag älskar replikerna i Soul Calibur 3 Zasalamel: Do you now understand....... the difference between us Yoshimitsu: I will assist your suicide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Nu är det inte så att jag aldrig har spelat FPS. Tvärtom har jag spelat en hel del. Det är bara Mus/Tangentbort spelandet jag har så svårt för. Gillar inte alls den kontrollen. Därför föredrar jag att spela FPS med en handkontroll. Det är som att lira gitarr med fötterna. Btw, är inte NOLF på svenska? Det finns med svensk text men talet är inte svenskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valgarv Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 I hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate you! - Kefka, Final Fantasy VI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Det är som att lira gitarr med fötterna. Det är komplicerat men det går? Det finns en blind snubbe som är bra på gitarr i alla fall... hur som helst, det beror väl lite på vad man är van med. Spelar man FPS och har alltid gjort med handkontroll så är det ju inte så konstigt men är man, som jag, van vid tangentbord och mus så är är det muppigt med handkontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 "Wubba, wubba. I´m in the pink today, boy!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts