Kaiser Franz Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Har för mig att det redan fanns en sån här tråd, men iaf Mona and i finally found love (max blir skjuten) love hurts...Max payne 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Fuckin Viacom. Fuck them in their fuckin asses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 You look like you need a monkey! Gissa spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 You look like you need a monkey! Gissa spel? NOLF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 - Hi there officer! Nice badge, nice badge! - Reeeal smooth, Lance! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Skulle kunna citera Metal Gear Solid och Grim Fandangp hela dagen men det är jag för trött för att göra nu. Men följande älskar jag verkligen: Glottis: Manny, until now we scraped along the ground like rats, but from now on, we soar. Like eagles. Yeah. LIKE EAGLES... ON... POGO STICKS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 "Is that a banana in your pocket, or are you just glad to see us?" Oh, yes! You look like you need a monkey! Gissa spel? NOLF! Samma spel som dessa kom från: - You are a drunk and a coward. - And you're fat. - Coward! - Fatty! - Drunk! - .........fff-Fatty! (Börjar sjunga) Fatty-fatty-fatty, fatty-ty faaat-ty fatty fattyyy! The word of a puppet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 NOLF! Samma spel som dessa kom från: Och: YAaaaaaaaargh! Please be full of hay! Please be full of hay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 (redigerad) Och: Haha! "Excuuse me, do you mind if I borrow that parachute of yours?" Eller "Whass wass zhat?", "I zåught I hööad it ove' theeea!" "Kamm aut kamm aut, wherevve yu aar!", "Jaa, don't sink I don't know!", "Do nott mofv!", "I donnot like getting shot at!". Alla inspelade ljud och konversationer är sjukt bra i det spelet Ooh, klassikern förresten: (på ett ungefär) - Killing a wildebeest with only one shot from such a rifle? You're very talented! - Oh, well, it usually takes around seventeen or eighteen shots. - Seventeen or eighteen shots?! Don't you think a higher calibre would be more humane? - I quite like the challenge, actually. - Ah, I see. Och jag gillar även alla sjuka historier man klämt in in-game: "Did you heer what happened to Dieter?" är en klar topp fem-favorit i det spelet. "We had a ninety-second testlaunch last week!" Redigerad 14 mars, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Halo 2´s avslutningsreplik är ju hårdast! Commander (what?): "Cheif, you mind telling me what you are doing on that ship?" Master Cheif: "Sir, finishing this fight!" Dumdumdumdum. (Trumslag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 "Läkare till kontoret." "Epidemivarning! Beredskap." "Vaktmästare behövs för reparation av tungskäraren." "Shadow Hide you." Theme Hospital Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 För dem som inte listat ut det, kommer facit här: Take us into orbit, Mr Malmsteen. We've seen enough. (Troligen den största favoriten av dem alla. Får jag bara välja en, blir det denna. Alternativt den nedan.) WHO'S IN CHARGE HERE? WHERE IS THE AIR-SUPPORT? - I ain't gonna bust you. (Tar fram sin Python .357 och spänner hanen) - No, I'm gonna bust YOU! - Hey, chill! - CHILL?!! *Pang!* I'm gonna rip him two! No, I just wanted to piss you off before I kill you. No, I sold you out, Tommy. I sold YOU out! You're a real, proper, grade-A lunatic! Maybe I pee in their mailbox - I don't start world war three! - You are a drunk and a coward. - And you're fat. - Coward! - Fatty! - Drunk! - .........fff-Fatty! (Börjar sjunga) Fatty-fatty-fatty, fatty-ty faaat-ty fatty fattyyy! The word of a puppet? (Det mest mafioso i hela serien: ) - That, uhh... we're very greatful? (Smäller till hans huvud hårt och våldsamt i skrivbordet) - Try again. - That, uhh... we work for you now? - That's right. Fire away, vilka spel(serier) tror ni det är hämtat från? Starcraft - Brood War-introt VCS-uppdraget där Forbes avslöjas (See? Så ska man använda spoilertags.) VC, några citat ur slutuppdragen NOLF, Inge Wagner och Armstrong debatterar lika moget som vuxna människor ska. Svart: Liberty City Stories, det sista uppdraget. Borgmästaren har just fått komma underfund med vilka som hädanefter styr staden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 MGS-serien har massa goa repliker, men de är för långa och jag är för trött, så jag nöjer mig med: What are you doing my son? Succeeding you, father. -Warcraft III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 MGS-serien har massa goa repliker, men de är för långa och jag är för trött, så jag nöjer mig med: What are you doing my son? Succeeding you, father. -Warcraft III Mmmyes, indeed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Själv så har jag inte spelat NOLF. Skaffade det inte till PS2 pga den otroligt dåliga recentionerna som sa att spelet var ospelbart pga att det saknade quick save. fattar inte riktigt hur brist på quick save kunde vara så irriterande att man inte ville spela spelet om allt det andra i spelet var bra. Men jag vågade inte riktigt testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Själv så har jag inte spelat NOLF. Skaffade det inte till PS2 pga den otroligt dåliga recentionerna som sa att spelet var ospelbart pga att det saknade quick save. fattar inte riktigt hur brist på quick save kunde vara så irriterande att man inte ville spela spelet om allt det andra i spelet var bra. Men jag vågade inte riktigt testa. Skaffa det till PC då, det är så hysteriskt roliga cutscenes och röstskådespelare och... allting helt enkelt. Bättre än Austin Powers, och det är ett spel! Dessutom är själva spelandet riktigt hög kvalitet på. Du låser dessutom upp olika saker som gör spelet värt att varva en gång till och en till, för du kan utforska banorna mer och mer, ju mer saker du hittat i senare banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Btw, är inte NOLF på svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Själv så har jag inte spelat NOLF. Skaffade det inte till PS2 pga den otroligt dåliga recentionerna som sa att spelet var ospelbart pga att det saknade quick save. fattar inte riktigt hur brist på quick save kunde vara så irriterande att man inte ville spela spelet om allt det andra i spelet var bra. Men jag vågade inte riktigt testa. Skaffa, skaffa! Massvis med roliga vapen, röstskådespelare och sköna cutscenes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Min PC är ju inte precis en speldator. Dessutom så har jag svårt att spela FPS med Mus/Tangentbord. Fast jag har ju visseligen en adaptor till att koppla PS2 kontrollen till datorn men jag tror inte det skulle få så bra resultat såvidar inte spelet är anpassat till att kunna använda en Gamepad. Jag vill verkligen ha spelet. Hur viktigt är quick save funktionen i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Min PC är ju inte precis en speldator. Dessutom så har jag svårt att spela FPS med Mus/Tangentbord. Fast jag har ju visseligen en adaptor till att koppla PS2 kontrollen till datorn men jag tror inte det skulle få så bra resultat såvidar inte spelet är anpassat till att kunna använda en Gamepad. Jag vill verkligen ha spelet. Hur viktigt är quick save funktionen i spelet? Men geez, jag kunde spela det på min 133MHz-dator, och då var det inte ens fult. Om du inte vet hur man spelar FPS på dator är det dags att lära sig. W, A, S, D styr fram, bak, strafe left och strafe right. Du siktar med musen, och tekniken för att säkrast ta sig runt hörn tar en minut att lära sig. Capiche? Och är det nåt spel du borde lära dig FPS i så lär det vara NOLF, det blir lite pedagogiskt med ett humorspel som första FPS-lektion Quicksave är inte viktigt om du inte är råklantig eller perfektionist, men ja, jag skulle nog sakna den om den var inaktiverad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts