Roxxy Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 (redigerad) Jag hittade några porrtidningar in skogen som låg bakom skolan. Alla var ju såklart nyfikna så jag visade det för dem. Senare fick lärarna veta att jag hade hittat porrtidningar (säkert någon jävel som inte kunde hålla käften/skvallare som sa det till dem), så de tog tidningarna ifrån mig. hah Redigerad 14 mars, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Snarare tejpat dit porrbilder? Också en teori, men varför skulle man tejpa dit porrbilder på en speedwaykalender? Okej visst, för att dölja och så men... äh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Också en teori, men varför skulle man tejpa dit porrbilder på en speedwaykalender? Okej visst, för att dölja och så men... äh Jag vet inte varför men som jag sa så var det precis så det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Varför tejpa dit porrbilder då det finns verkstadskalendrar? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 (redigerad) När jag var runt 10 år hade jag en tjejkompis som jag brukade leka med ganska ofta. Hennes storebror och hans kompisar hade en liten stuga i skogen. När kompisen och jag var där en gång hittade vi en kasse på sovloftet som var full av porrtidningar. Mycket spännande tyckte vi. Hade ju inte tillgång till internet på den tiden, så man hade nog inte sett något liknande innan. Senare visade hon mig att hon hade gömt några tidningar under en gran i sin trädgård. Hon hade bara lagt lite jord ovanpå. Jag tjatade ett tag och tillslut fick jag dem utav henne. Jag gömde tidningarna hemma först, men det känndes osäkert, därför stoppade jag in dem i en stenmur och tillsist begravde jag dem under ett lövtäcke en bit in i skogen. Så om ni hittar några p-tidningar i skogen kan det vara jag som har gömt dem. Redigerad 14 mars, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Varför tejpa dit porrbilder då det finns verkstadskalendrar? ^^ Inte en sån kalender Det var mer som en liten bok med massa händelser/tävlingar stog och massa sånt. [Nog pratat om den där kalendern nu] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Jag och min kompis hittade hans fars porrfilmer och började glo på sådant runt femårs-åldern. Är vi onormala? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 (redigerad) Jag och min kompis hittade också nån tidning i skogen som 7 åringar, (eller om det var hans 4 år äldre bror som hittat den först och sa det till min vän). Vi tog hem den iaf och gömde i kanten av ett gärde nära hans hem. Minnen Redigerad 15 mars, 2007 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Jag och min kompis hittade hans fars porrfilmer och började glo på sådant runt femårs-åldern. Är vi onormala? Ja. Med tanke på att du var fem. 12 år sedan. Då var porren typ.. Medeltiden och drakar. .. Vänta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Ända gången jag har hittat en porrtidning var när jag var påväg hem från ett kollo, hittade den framme hos busschauffören när vi tog rast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Hittade en asgammal snusktidning hos en polare som var 18 år gammal. tryckt 1989. bilar och brudar hette den. gillade uppslaget "volvos nya prestanda bil volvo 480" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Jag och min kompis hittade hans fars porrfilmer och började glo på sådant runt femårs-åldern. Är vi onormala? Det är nog mer hans pappa som är den onormala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Det är nog mer hans pappa som är den onormala. Varför det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Varför det? Precis. Du kan inte komma och moralisera när du själv runkar handen ur led var och varannan dag. Bara för han har barn betyder inte det att han förlorat sexlusten, och frugan kanske inte släpper till lika ofta efter hon klämt ut kidsen. Och han berättade aldrig vart han hittade dom. Den kan ju vart så att dom verkligen rotade fram dom för dom låg gömda pga. förlorat intresse. Du kan ju inte veta om han köpte dom precis när dom var nykära och kanske t.o.m kollade på filmerna tillsammans. Sen blev dom utdaterade och slängdes således upp på hyllan för ingen ville se dom längre. Farsan hade själv en kasse med p-rullar här hemma. Nu hade han inte köpt dom själv, för det va någon jobbarkompis eller vad fasen det var som hade dumpat dom hos honom eller något likande. Ett par riktiga ruffs rullar från tidigt 70-tal.. Bror min som är 35 rotade fram dom när han va i tonåren, och det var ju kanon för då behövde ju han inte köpa egna rullar. Samma för mig. På skoj drog brorsan fram dom när jag var runt 10 för att visa nån konstig scen ur en film för hans polare, och jag skulle ju inte se detta, och det gjorde jag inte heller, men jag fick ju syn på gömstället, så det blev ett par tjuvkikningar efter det när man var ensam hemma. Det tog inte många år innan det blev inne med skiten, och dom ligger numera bland mina VHS filmer som ett minne av tonåren. Dom filmerna har man kollat på ett par gånger, med alla möjliga sortes polare. Alla lika avundsjuka för dom inte hade prevelegiet att ha porrfilmer på sitt rum.. Internet var ju inte ett alternativ i början av sin upptäcksfärd då man var ett lätt byte för att åka fast.. och det gjorde man ju såklart, och det tror jag alla gjort nångång. Därför blev det som mest en väldigt, väldigt dold mapp med lite bilder bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Har också hittat porr i skogen När jag gick i 1-3 någon gång.. och vi hade sån där gå ut i skogen dag som vi alltid hade en dag i veckan. Vi skulle bygga kojor och jag och några kompisar sprang ut och letade pinnar. Men ja vad hittade vi? Jag och några kompisare hittade även en gammal porrfilm i en soptunna vid åldersdoms hemmet här. Den var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Massa text Fyfan vad man känner igen sig Fast tyvärr har jag inte kvar nån av min fars filmer och jag tror att han har kastat dom nu för jag hittar dom inte Fyfan vad mycket jag kollade på dom, specielt sommaren då jag var 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Jo nog har man både hittat och tagit hem porr i buskarna Men annars så, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Internet var ju inte ett alternativ i början av sin upptäcksfärd då man var ett lätt byte för att åka fast.. och det gjorde man ju såklart, och det tror jag alla gjort nångång. Jo nog har man både hittat och tagit hem porr i buskarna Men annars så, nej. Inte den skogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Inte den skogen Ok, nu ligger det jämt, nu skulle JAG försöka mig på att vara rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Internet var ju inte ett alternativ i början av sin upptäcksfärd då man var ett lätt byte för att åka fast.. och det gjorde man ju såklart, och det tror jag alla gjort nångång. Jag fattar inte hur folk kan lyckas gömma porren så dåligt i datorn så att föräldrar, som troligtvis inte ens letar efter någon, hittar den. Gömmer ni mappen på skrivbordet eller? Risken att åka fast om man gömmer porr på rummet är mycket större, iallafall för mig, då min mor brukar gå runt och rota lite då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts