Martin-123 Skrivet 26 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2011 Tycker inte alls senaste säsongen har varit någon höjdare. Det är ju verkligen inte dåligt. Men vet känns som att dom kan bättre än så! Förra avsnittet räddades ju självklart av Randy, fyfan vilken skön lirare! Did they measure from the base or the balls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 15 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2011 (redigerad) Någon som sett South Park S15E7? Spoiler Thefuuuck? Hur kan dom avsluta en episod sådär? Inte likt South Park! Redigerad 15 juni, 2011 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2011 Någon som sett South Park S15E7? Spoiler Thefuuuck? Hur kan dom avsluta en episod sådär? Inte likt South Park! Tyckte också det slutade konstigt. Men måste säga att både episod 6 och 7 var riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 15 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2011 Crack Baby Athletic Association var det roligaste jag sett på länge. Satt och garvade igenom hela verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 15 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2011 Tyckte också det slutade konstigt. Men måste säga att både episod 6 och 7 var riktigt bra! Är väl sista säsongen har jag för mig. Och är ju en cliffhanger, det var ju sista avsnittet innan breaket de tar i mitten av säsongerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 Gillade senaste avsnittet skarpt. Speciellt i slutet när allt Stan ser är skit, så kommer ankan och han ser den som normal varpå den spottar skit i ansiktet på honom. Klockren metafor till livet där det ibland kommer ljusglimtar som snabbt slocknar. Fan vad livet var kul när man var ung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 Är väl sista säsongen har jag för mig. Och är ju en cliffhanger, det var ju sista avsnittet innan breaket de tar i mitten av säsongerna. Är det verkligen så? De kan väl fortfarande skaffa nytt kontrakt för fler säsonger eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Är det verkligen så? De kan väl fortfarande skaffa nytt kontrakt för fler säsonger eller? Har för mig att det blivit klart med fler säsonger efter att jag skrev det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 18 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2011 I am Montequilla!! Viva la Mehico! Seriöst, ni måste kolla på The Last of The Meheecans. Sjukt roligt avsnitt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 24 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2014 :nuke: Dubbelpost :nuke: Ny säsong drar igång idag verkar det som? Gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2014 :nuke: Dubbelpost :nuke: Ny säsong drar igång idag verkar det som? Gott. Visst var det senaste det om Kanye West och att Kim Kardashian är en hobbit? Visst ska detta avsnitt bli en fortsättning på det? Fan vad länge sedan det var nu, men gillade det avsnittet som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 24 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2014 Visst var det senaste det om Kanye West och att Kim Kardashian är en hobbit? Visst ska detta avsnitt bli en fortsättning på det? Fan vad länge sedan det var nu, men gillade det avsnittet som fan. Japp, det var det senaste. Minns inte riktigt hur det slutade men det är mycket möjligt att det var så! Riktigt kul att det drar igång igen. De senaste säsongerna har visserligen pendlat mycket mellan lite mindre roliga och väldigt roliga avsnitt, men South Park får ändå på det stora hela anses vara en av mina favoritserier i genren (som kan utvidgas till komediserier öht). När de träffar rätt är det verkligen fulländat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2014 Vad skevt det känns att nya säsongen tar upp händelser som skett i tidigare avsnitt. Riktigt ovant, men jag gillar det! Men det blev ingen fortsättning på The Hobbit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2014 Den här säsongen har ju varit helt hysteriskt rolig alltså, har aldrig gillat South Park så mycket som nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts