KalleR Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Seriöst, alla borde titta på de två senaste avsnitten av South Park. Dubbelavsnitt. Första var okej.. Andra var helt värdelöst. Det har verkligen gått utför för South Park. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Seriöst, alla borde titta på de två senaste avsnitten av South Park. Dubbelavsnitt. Dom var riktigt sköna, "say hello to the camera shelly" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Första var okej.. Andra var helt värdelöst. Det har verkligen gått utför för South Park. Tycker att båda var hur sköna som helst jag! "-Omg! It's a Guinea Bear!!!!!! -No, It's a Guinea Mouse, Stupid" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Jag tycker verkligen inte det gått utför för South Park. Har hållit samma klass sen det började, dock med olika sorters humor som kan inte passar alla smaker. Jag älskar South Park. Och dom två senaste avsnitten var kung. JAG VILL HA TORSDAG IDAG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 (redigerad) Dagens South Park var så jävla bra, det dröjde inte lång tid innan dom drev med McCain och Obama. Och Randy, alltid lika skön Redigerad 6 november, 2008 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 (redigerad) Dagens South Park var så jävla bra, det dröjde inte lång tid innan dom drev med McCain och Obama. Och Randy, alltid lika skön Var hittade du den?? okej nvm Redigerad 6 november, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 The Ring Air date: Wednesday March 11, 2009 Kenny decides that taking his new girlfriend to a Jonas Brothers concert might earn him a special place in her heart..not to mention other body parts. Unfortunately, his dreams are crushed when purity rings are handed out at the concert. Äntligen drar South Park igång igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2009 Sedan nya South Park släpptes i torsdags har jag kollat på det 11 gånger, fortfarande lika bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Någon som vet när South Park drar igång igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Någon som vet när South Park drar igång igen? 7 oktober har jag för mig, kan sätta en hundring om att det kommer handla om Jackson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Senaste South Park Parodi på 2012, som jag iofs inte har sett, men det var skitkul ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 South Park levde verkligen upp till förväntningarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 19 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2010 South Park levde verkligen upp till förväntningarna! Ejmän! Dom borde verkligen göra SP:s version av Tiger Woods PGA Tour. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 South Park är så jävla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 28 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2011 Säsongspremiären av South Park var bra. Riktig träffsäker skildring av Apple-hysterin. Och Cartman var grym. Även Butters hade sina små ögonblick. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2011 Jodå, påbörjade faktiskt Säsong 2 idag. Härligt! Håller själv på att kolla igenom serien, är på sjunde säsongen nu. Den blir aldrig dålig! Säsongspremiären av South Park var bra. Riktig träffsäker skildring av Apple-hysterin. Och Cartman var grym. Även Butters hade sina små ögonblick. Brukar nästan aldrig kolla på South Park, men som den Apple-fanboy jag är så måste jag kolla på det här avsnittet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2011 Härligt! Håller själv på att kolla igenom serien, är på sjunde säsongen nu. Den blir aldrig dålig! Brukar nästan aldrig kolla på South Park, men som den Apple-fanboy jag är så måste jag kolla på det här avsnittet. http://www.southpark...1/?tab=featured Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2011 Vad fan har hänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2011 Vad fan har hänt? För en som bara kollar sporadiskt på South Park; vad menar du? (Har inte sett senaste säsongen alls tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 26 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2011 Var ett par dåliga avsnitt, men två senaste har varit riktigt bra igen. När ett avsnitt har mycket av antingen Cartman, Randy eller Butters är det bra. Har det mycket av både Cartman och Randy är det himmelskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts