Weener Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Fy fan vad bra det senaste South Park var. Riktigt bra gemförelser dom drar, plus att det var jävligt vackert. Det gillade jag. Trey och Matt är mina gudar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Guitar Queer-O var bra =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Guitar var sådär. Nästa avsnitt verkar bli kung däremot! The list Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 15 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Guitar Queer-O var imo inte allt för skönt som south park brukar vara... men det var ett grymt bra avsnitt 1114 - The List Airdate: 2007-11-14 The girls in the fourth grade class have made a secret list that rates every boy's looks from cutest to ugliest. When the boys steal the list, they are completely unprepared to deal with the results. Har inte så jätte höga förväntningar på detta avsnitt... låter inte som att det kommer bli så jätte bra.. men fel kan man ha verkar dock som att det kommer ett avsnitt till om 20 timmar...1115 alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 (redigerad) verkar dock som att det kommer ett avsnitt till om 20 timmar...1115 alltså. Varför tror du det för? Nya avsnittet var bra! Redigerad 15 november, 2007 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Fan vilket bra avsnitt, vad jag älskar Butters, I`m number 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Nya avsnittet var asbra. =) BUTTERS WILL RUN UP AND BUTTERS WILL KICK HER IN THE BALLS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 (redigerad) Deleted scene från det nya! The list Edit, nice! Synd den inte var med.. För lite tid tydligen Redigerad 18 november, 2007 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Deleted scene från det nya! The list Edit, nice! Synd den inte var med.. För lite tid tydligen Jävla kul! Älskade nya avsnittet! SKrattade nästan ihjäl min när Butters kom till Kyle och bara : HEY UGLY! HAHAHAHAH! Det var så bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Jaha...det där var tydligen säsongens sista avsnitt, säsong 12 börjar 12:e mars. Jävla skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Deleted scene från det nya! The list Edit, nice! Synd den inte var med.. För lite tid tydligen Hahaha! Butters är bara för grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Jaha...det där var tydligen säsongens sista avsnitt, säsong 12 börjar 12:e mars. Jävla skit. Vet vad du menar. Men nu börjar ju ändå Futurama, plus filmer. (Och alla andra biofilmer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Inatt börjar South Park säsong 12 After going in for a routine tonsilectomy, Cartman is stricken by an incurable disease. Will he find support and comfort in his friends, or will he take matters into his own hands? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Inatt börjar South Park säsong 12 Va inte senaste avsnittet S11E14 eller har jag missat resten av sesongen eller är that's it av sesong 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 South Park Säsong 12 fortsätter igen nu! Släpps 22.00 på Onsdag!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 Nytt South Park avsnitt kom ut i natt. Måste ses! Man blir ständigt förvånad hur sjuka tankar Matt och Trey har i sina huvuden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 Nytt South Park avsnitt kom ut i natt. Måste ses! Man blir ständigt förvånad hur sjuka tankar Matt och Trey har i sina huvuden Jag har inte skrattat så mycket åt ett South Park avsnitt på väldigt länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Jag kollade 12x08 av South Park, och nu får det vara nog. Nu ska jag kolla igenom alla 12 säsonger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Kollade på det nya South Park-avsnittet igår! Sjukt och sjukt bra. Extra roligt om man har sett den nya Indiana Jones-filmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Seriöst, alla borde titta på de två senaste avsnitten av South Park. Dubbelavsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts