Colan K Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Ett avsnitt med randy som huvudperson.. kommer bli underbart bra.. han har ju värkligen blivit helt otrolig under dem tre senaste säsongerna. äntligen säger jag. det här har jaqg väntat på. Avsnittet finns ute Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Håller med, älskar Randy. Avsnittet var så där skönt bissart som SP ska vara, helt underbart. Gillade att det kom bilder och musik varje gång Bono kom in i bilden, YEAH YEAH YEAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Bästa var när Randy satt och bajsa, så kom det fram en lysande text. "Emmy award winning series" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Någon som såg senaste South Park? Sjukt sjukt sjukt bra. Ett av dom bästa South Park någonsin enligt mig. Dessutom är det ju en trilogi, så två avnitt till på samma plot kommer det bli. Smaskigt! Sjukt kul iallfall, när den magiska mannen vill ta med dom i sin luftballong och Butters tror att han ska våldta dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 23 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Ja... missade förra veckan... 1110 - Imaginationland Airdate: 2007-10-17 When the entire contents of the world's imagination lay open before them, Stan and Kyle step right in. Back in South Park, Cartman swears he's seen a leprechaun Ja håller med om att det var otroligt bra avsnitt.. och längtar mer än någonsin tills på torsdag ok.. till veckans nu då 1111 - Imaginationland Episode II Airdate: 2007-10-24 Stan and Kyle are being held in the bowels of the Pentagon until they tell the government how they got into Imaginationland. Meanwhile, Cartman simply won't rest until he finds Kyle and gets him to make good on their bet to suck his balls. Låter ju som att del 2 kommer att bli minst lika bra... en målmedveten cartman... speciellt när det gäller nått mot Kyle kan aldrig blir mindre än vansinigt roligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Previously on Battlestar Galactica Kommer bli en trilogi, fan vad sköna avsnitt, när Kurt Russel dök upp för att han vart med i en film som liknande situationen. Eller när Jesus dök upp i imaginationland Dom lyckas fan gång på gång med bra avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 26 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Ja. det var helt strålande avsnitt... längtar redan tills sista delen... Det bästa var ju när stan kom på vilka djur det rörde sig om... Eller när butters drömmer i början.. He he... Svårt att tippa hur det kommer att sluta... men jag tror inte att kyle kommer att göra det han har lovat. Min gissning e att kyle kommer hålla sitt vanliga tal... i have learnd something today... och något i stil med att fantasin inte är veklighet. Men... man har ju än så länge inte haft rätt när det gäller sp..... det e alltid ett snäpp sjukare än vad man själv tror.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Dom lyckas fan gång på gång med bra avsnitt. Med undantag! fan vad jag hatar avsnittet är dem hittar en gul fågeliknade varelse som skriker hela tiden, va riktigt jobbigt avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Med undantag! fan vad jag hatar avsnittet är dem hittar en gul fågeliknade varelse som skriker hela tiden, va riktigt jobbigt avsnitt Och julavsnitt. Julavsnitt suger så hårt i alla serier så det är förfärligt... Usch. Tyckte första avsnittet var mycket roligare än denna, men klart det var bra på par gånger In every dream it is the same, we are at the field Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 29 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 1112 - Imaginationland Episode III Airdate: 2007-10-31 Inside Imaginationland, Stan and Butters engage in the battle of their lives as they fight the army of evil imaginary forces. Meanwhile, Cartman goes all the way to the Supreme Court to get Kyle to suck his balls. Julavsnittena är det inga fel på.. marry christmas charlie manson Christmas in canada Mr hankys christmas special Alla tre e otroligt bra julavsnitt Lägger in en fråga som har gnagt mig länge.. I filmen när kenny fallar ner i helvetet får man se tre "riktiga" personer... först kommer hitler och sist gandhi.. men vem e personen i mitten.. Han säger "hej f"ckface. have you seen greacy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 S11E01: Det roligaste är ju när dvärgen kommer in i gympasalen Sammanfattat: Sessong 10 är riktigt grym, tar serien till en helt annan nivå., Samma grejj förväntas/antas med 11. Haha, såg det avsnittet idag. Så jävla roligt Hela det avsnittet var ju såå äg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 2 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 vad säger ni om 1112 nu då.... tyckte hela serien var helt otroligt bra gjord.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 vad säger ni om 1112 nu då.... tyckte hela serien var helt otroligt bra gjord.... Tyckte första var grymt bra, tvåan var inte lika bra. Och trean var grym också. Hoppas dom fortsätter göra dom lika bra nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Tyckte det var en bra trilogi, men skönt ändå nu när dom går tillbaka till vanliga avsnitt. Gillade samtalen mellan alla om allt var på riktigt eller på låtsas, "what about buddha? offcourse is an imagination, what about me?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Bah.. bästa southpark avsnittet är "Cartmans mom is a dirty slut". IM JUST KICKIN' IT WITH MY HOMIES FROM THE WESTSAIIIIDDEEE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Enligt mig är denna trilogin bland det bästa jag nånsin sett i South Park väg, och då har jag vart ett troget fan sen första episoden. Riktig riktig kul och välgjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Randy-avsnittet var bara dåligt imo. Förutom Bono, haha YEAHYEAHYEAHYEAH Dom vanliga southpark avsnitten är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 7 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 1113 - Guitar Queer-o Airdate: 2007-11-07 Stan and Kyle are hooked on Guitar Hero. But Stan's superior skills on the video game damage his friendship with Kyle. Yes... trodde säsongen var slut iomed att det vart unknown för nästa avsnitt hela veckan.. Härligt med mer avsnitt... håller den lite av imagination kvalite kommer det att bli grymt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Kommer det säkert göra. Allt det behövs nu... Är att det blir Onsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 "More Crap" var bara onödig. "Guitar Queer-O" gillade jag skarpt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts