Mr_Dufus Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 (redigerad) Vad tycker ni om nya avsnittet/säsongen... Känns som att dem tappat mycket ren humor och bara blir mer och mer stört...... vilket inte gör avsnitten mycket sämre men ändå lite..... 1-9 är kungligt bra.... 10 märkte man ganska tidigt att det tappar lite..... Hoppas det kommer några milstolpar i nya säsongen Redigerad 5 maj, 2011 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Tycker det nya avsnittet ägde:D Gå in på Southparkzone där kan du se alla avsnitt live-stream. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 13 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Hittar avsnitten på mrtwig.net Nya avsnittet e grymt... men dem var mycket bättre förr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Hittar avsnitten på mrtwig.net Nya avsnittet e grymt... men dem var mycket bättre förr Mjo gillar mest avsnitten i säsong 9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 13 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 (redigerad) Åttan är nog min personliga favorit... mycket godis där 1102 - Cartman Sucks Butters has to go to a special camp where they “pray the gay away”. Låter som upplagt för ett härligt avsnitt..... Min tanke e ju att Cartman lurar i någon att butters e gay. och att han då får åka till campen. skulle inte bli förvånad om det slutar med att butters tror att han e gay.... å typ något med att han hamnar på tv..... Redigerad 13 mars, 2007 av Mr_Dufus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Får jag fråga,vad har hänt med kenny? han är borta på avsnitten dom visar på MTV istället är det nån knarkande unge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Tyckte det senaste var hur skönt som helst, fan vad jag garvade när Cartman bråkade med dvärgen, och började skratta så fort han såg honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 13 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Får jag fråga,vad har hänt med kenny? han är borta på avsnitten dom visar på MTV istället är det nån knarkande unge.. du kollar nog på säsong 6... Kenny dör på riktigt i slutet av 5:an är borta nästan hela 6:an. Dyker bara upp i sista avsnittet 617 - Red Sleigh Down I stället ersätter Tweek i större delen av 6:an tillsammans med Butters Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Har inte kollat något på den senaste säsongen. Men jag har älskat alla andra så jag lär nog gilla den senaste säsongen med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 13 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 avsnitt ett släpptes förra veckan.. så du har inte direkt missat något. Imorn natt e det dags för nästa del av bibeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Nya avsnittet var sjukt bra. Roligast på längre. Att South Park skulle börja tappa sin humor är det mest befängda jag hört. Jag har hängt med och kollat south park sen säsong 1, och tycker att det har hållit samma genialiska nivå hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 14 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Menar inte att det är dåligt nu... bara att dem nya inte riktigt når upp..... Mycket tycker jag är att de tecknar mer detaljerat än innan... ska vara lite halv skabbigt..... säsong 4-6 är bäst tecknat inte kasst men inte för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Måste få ett svar på frågan: Animeras South Park i datorn, eller använder skaparna sig av Cut Out? Cut out=Man flyttar pappersfigurer och tar kort för varje rörelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Måste få ett svar på frågan: Animeras South Park i datorn, eller använder skaparna sig av Cut Out? Cut out=Man flyttar pappersfigurer och tar kort för varje rörelse. Tror dom gör Cut out, för det är ju det dom visar i typ alla intro filmer . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Måste få ett svar på frågan: Animeras South Park i datorn, eller använder skaparna sig av Cut Out? Cut out=Man flyttar pappersfigurer och tar kort för varje rörelse. Trey och Matt har tjänat miljoner på sin serie som har pågått i nästan tio år nu. [acronym=http://en.wikipedia.org/wiki/South_Park#Animation_style]Gissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Senaste avsnittet är underbart, hur Cartman äger sig själv hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 S11E01: Det roligaste är ju när dvärgen kommer in i gympasalen Sammanfattat: Sessong 10 är riktigt grym, tar serien till en helt annan nivå., Samma grejj förväntas/antas med 11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 16 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Bredbandet var nere hos mig igår..... kunde inte dra ner nya avsnittet kommer idag.... längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Avsnitt två var underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Det vägrar ladda för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts