DrStupid Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Lirat ganska mycket Eon, Call of Catulu och... Vad heter det där... Tror man dödar Zombies. Ge mig några namn så kommer jag på xD. Lite sugen på att pröva på att spelleda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Prövade på RPG förra helgen. Min char: Namn: Per Hammar-haj Ras: Emo Hammarhaj Ålder: 7 Vapen: Rakbladssvärd, kastrakblad Jag slogs mot min kompis som var en pensionär med sin rullator och kastbara löständer (magiska som han stulit av en zigenare) Jag dog... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 20 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Resident Evil, Into the Shadows, KULT I dem tre kan zombies förekomma.... Men även i EON.. Fantasyskräck.. ingen dum idee alls.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Nått med flesh hette det... Tror inte det var zombies. Vi dog tidigt eftersom vi spelade klockan 4 på morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 22 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Aha.. All flesh must be eaten. Tror inte jag lirat det så mycket... men men... skräck som skräck.. dem e ganska lika.. Marky: vilket tärningssystem gillar du bäst då? själv gillar jag T20:an, men OBT6 gör ju att många roliga saker kan hända..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Marky: vilket tärningssystem gillar du bäst då? själv gillar jag T20:an, men OBT6 gör ju att många roliga saker kan hända..... Beror ju helt och hållet på situationen, vilka tärningar som lämpar sig bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Aha.. All flesh must be eaten. Tror inte jag lirat det så mycket... men men... skräck som skräck.. dem e ganska lika.. Marky: vilket tärningssystem gillar du bäst då? själv gillar jag T20:an, men OBT6 gör ju att många roliga saker kan hända..... Japp, All flesh must be eaten var det =) Var dock inte så kul för vi spelade det klockan 4 på morgonen och spelledaren var så trött att han inte kom på något sätt att få död på oss. Vi satt säker i 1 timme utan att något speciellt hände... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 25 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Vi hade så sjukt roligt sist vi spelade in to the shadows..... var 4 spelare.... typ 70% av alla slag blev fummel.... så vi låg ihop vikta av skratt typ hela kvällen och alla spelade med i allt så jävla bra.... blev sinnessjukt roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts