mr_tobbe Skrivet 12 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Men halla! Det är 999 åt GÅNGEN innan man måste KLICKA på "add to total", som kalleballe redan har sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 (redigerad) Men halla! Det är 999 åt GÅNGEN innan man måste KLICKA på "add to total", som kalleballe redan har sagt. Men halla! Alla kanske inte visste det. Märkte det nu. >.< Edit: Yäy: TOTAL 4,394,721 Including 6,108 of yours Redigerad 12 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 (redigerad) nevermind Redigerad 12 mars, 2007 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Men halla! Alla kanske inte visste det. Märkte det nu. >.< Och därför gjordes detta på 5 minuter för eran skull! http://www.autoitscript.com/autoit3/downloads.php #include <Misc.au3> Dim $klick $dll = DllOpen("user32.dll") while 1 If _IsPressed("20", $dll) Then $klick = 1 while $klick = 1 If _IsPressed("1B", $dll) Then $klick= 2 Else MouseClick("left") EndIf WEnd EndIf WEnd #comments-start För att starta tryck Space för att stoppa stryck esc #comments-end Sägs kunna ge 100,000 klick på 30 minuter (rank ultra klicker). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Vi hittar Kina på sextonde plats, och det bor ju något fler personer där än i Sverige. Och Sverige ligger trea. Helvete, dem som verkligen sitter och trycker kan knappast ha ett värst bra liv. Fast säkert en hel del som använt program och skajt. Men ändå. Och Portugal... Oh my god. Grattis. Men din pappget, typ 80% av svenskarna har ju tillgång till Internet. Skille gissa på att Kina bara ligger på nån procent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 (redigerad) Nej? Man ställer ju in hur många gånger per sekund den ska klicka, ställer man in 999, så blir det ju 999 klick per sekund. Det blir några stycken då du vaknat. Den måste fortfarande adda till statsen, så vad gör det om den klickar 999 klick per sekund? Including 11,009 of yours (11,009 today) Redigerad 12 mars, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Den måste fortfarande adda till statsen, så vad gör det om den klickar 999 klick per sekund? Vi har redan kommit fram till det. Någon mer än jag som tror att sidan är fejk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Någon mer än jag som tror att sidan är fejk? Nej, men att alla som sitter med den inte har nåt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Men din pappget, typ 80% av svenskarna har ju tillgång till Internet. Skille gissa på att Kina bara ligger på nån procent. Vad är en pappget? Någon procent av Kina skulle nog vägas lika som Sveriges. Med tanke på att Kina har ca 1 313 973 713 innevånare. Orkar dock inte räkna ut nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Har gjort en loop i Takser som gör 150klick och sen addar, gör 14tusen i halvminuten =D wieeeee! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Vad är en pappget? Någon procent av Kina skulle nog vägas lika som Sveriges. Med tanke på att Kina har ca 1 313 973 713 innevånare. Orkar dock inte räkna ut nu. Det vet jag också, men om vi ser till användargrupperna då? Ursäkta om jag är helt ute och cyklar, men enligt mig har de flesta ungdomar i Sverige tillgång till Internet, medan i Kina de större användargrupperna är folk som arbetar. Vet inte hur jag ska förklara bättre, men det är helt enkelt inte speciellt vanligt att ungar i Kina har tillgång till Internet. Och enligt mig är det just ungar som sitter och klickar på den där sidan. Märker att jag är alldeles för trött nu, varför skriver jag ens detta? Det enda jag ville ha sagt egentligen, är att jag inte kunde hålla med om det du skrev i din första post. Godnatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Vad är en pappget? En pappers get. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Har gjort en loop i Takser som gör 150klick och sen addar, gör 14tusen i halvminuten =D wieeeee! BRA jobbat, låt den stå på i en vecka bara, det blir 705,600,000 klick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Upptckte nyss att min Loop blir snabbare och snabbare ju lngre man låter den stå. (fråga mig inte hur) När man ndå postar, ska bli kul att se vad jag har imorron, datorn ska ändå stå på över natten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Det vet jag också, men om vi ser till användargrupperna då? Ursäkta om jag är helt ute och cyklar, men enligt mig har de flesta ungdomar i Sverige tillgång till Internet, medan i Kina de större användargrupperna är folk som arbetar. Vet inte hur jag ska förklara bättre, men det är helt enkelt inte speciellt vanligt att ungar i Kina har tillgång till Internet. Och enligt mig är det just ungar som sitter och klickar på den där sidan. Märker att jag är alldeles för trött nu, varför skriver jag ens detta? Det enda jag ville ha sagt egentligen, är att jag inte kunde hålla med om det du skrev i din första post. Godnatt. Jag är nog rätt trött också. Qoute@Pappers Get: Aahhhaa. Coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Upptckte nyss att min Loop blir snabbare och snabbare ju lngre man låter den stå. (fråga mig inte hur) När man ndå postar, ska bli kul att se vad jag har imorron, datorn ska ändå stå på över natten... ge den till oss alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 KLISTRA TRÅDEN!!!!11111111 Så viktigt, så viktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Jarrå, nu ligger vi etta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 (redigerad) 2.a... Några pubishår efter. Vi får dra ifrån ett par miljarder innan vi kan vila två dagar. Hmm. Jag misstänker fusk. Portugal fick 100miljarder till på ca 40 sek. Redigerad 12 mars, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Stängde av för att lira en stund, och nu nr jag kommer tillbak verkar det vara vrsta kaoset här?, bst jag sätter igång min Killer-Machine igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts