fretless Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Tjena! jag vill avaktivera ett fusk! jag råkade slå in ett av misstag och jag vet inte vilket det är, det har inte hänt något specielt i spelet så jag kan inte gissa mig fram, jag har googlat sönder och inte hittat något! det ända jag märkt är att det är lite väl mycket poliser överallt försökte hitta ett sånt fusk men misslyckades. någon som vet hur man ska bära sig åt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Om du inte har sparat så är det ju bara att ladda om spelet på nytt. Har du sparat är det inte så mycket att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FreakyFriday Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Tjena! jag vill avaktivera ett fusk! jag råkade slå in ett av misstag och jag vet inte vilket det är, det har inte hänt något specielt i spelet så jag kan inte gissa mig fram, jag har googlat sönder och inte hittat något! det ända jag märkt är att det är lite väl mycket poliser överallt försökte hitta ett sånt fusk men misslyckades. någon som vet hur man ska bära sig åt? Skriv in fusket en gång till om det är tex polisfusket så går det. Men inte om det är tex vapen,pengar så går det inte att ta bort det ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts