RavenE Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Har man ett vanligt tangentbord, så fäller man jetstrålen fram och bak på hydran med 2 och 8 på numpaden. Jag har en laptop och där finns det ingen numpad. Om det går att ändra i options, vad ska man ändra? What to do? Det finns säkerligen topics om detta, men dom är minst två år gamla, så det känns bättre att göra en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Du ska ändra raden där det står numpad 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Lirar också på laptop RavenE, men jag lyckades faktiskt lista ut det där själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Lirar också på laptop RavenE, men jag lyckades faktiskt lista ut det där själv Bläh, hade det inte varit du så hade jag fan rapporterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 (redigerad) Bläh, hade det inte varit du så hade jag fan rapporterat. ...säger han som enbart postade en " ", men ja, det var faktiskt roligt Redigerad 26 april, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Årets tabbe 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 ...säger han som enbart postade en " ", men ja, det var faktiskt roligt Men jag drog ju upp tråden Kebab: Tack, antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 (redigerad) Årets tabbe 2007. Nej, inte TAB, num 8. Redigerad 30 april, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts