DrStupid Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Warcraft III + The frozen throne. 8.5/10 Behövde ny B.net CD-key så det fick bli att köpa nya exemplar. Storyn är väldigt bra, roliga heroes osv. Det som verkligen imponerar är dock alla customs på B.net. (DotA t.ex) Senaste efter det var WoW. I början av maj förra året Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 S.T.A.L.K.E.R Har inte spelat så mkt, men det verkar kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 S.T.A.L.K.E.R Har inte spelat så mkt, men det verkar kul. Kunde nästan tänka mig det. Polarna summerade det som "Oblivion i Tjernobylmiljö". Aja, palla sånna skitspel.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Kunde nästan tänka mig det. Polarna summerade det som "Oblivion i Tjernobylmiljö". Aja, palla sånna skitspel.. -.- Har ej lirat Oblivion, så kan ej uttala mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Provade S.T.A.L.K.E.R jag också tidigare idag. Kul spel, gillar det. Men det finns en sak jag stör mig på. Varför måste man tömma ett halvt magasin för att en fiende ska dö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Provade S.T.A.L.K.E.R jag också tidigare idag. Kul spel, gillar det. Men det finns en sak jag stör mig på. Varför måste man tömma ett halvt magasin för att en fiende ska dö? Så är det i de flesta spel som inte kör med små, små exakta hitboxes? Jag har då inte precis sett många spel som man kan döda alla fiender med ett skott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Provade S.T.A.L.K.E.R jag också tidigare idag. Kul spel, gillar det. Men det finns en sak jag stör mig på. Varför måste man tömma ett halvt magasin för att en fiende ska dö? Jag som tycker det är skönt att fienderna inte tål en miljon skott som det brukar vara. Första pistolen har jävligt kass aim, det blir bättre när du får AK'n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Provade S.T.A.L.K.E.R jag också tidigare idag. Kul spel, gillar det. Men det finns en sak jag stör mig på. Varför måste man tömma ett halvt magasin för att en fiende ska dö? Bra fråga... det går nog att modda bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Medal of Honor War Chest & Battlefield Vietnam, för 99kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Metal gear solid 3: subsistence. fantastiskt bra spel. Det enda minuset var att det tog slut. 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 (redigerad) Heart of Darkness Lirade demot för en väldans massa år och hittade spelet av en slump och jag säger bara: Best 59:- spent ever! Du spelar ett litet pojkgeni vid namn Andy vars hund blir bortrövad av mörkrets makter. Du ska nu ta dig in i the Heart of Darkness och rädda din hund från den onde kejsaren och hans armé av monster. Spelet började utvecklas -93 och blev klart först -98. Med tanke på hur avancerat spelet är förvånar det mig inte. Fienden har verklig AI och animationerna är varierande och realistiska. Dessutom är cutscenesen jävligt komiska. Minus är dock att det är ganska kort och stundtals OTROLIGT frustrerande. 9 / 10 http://pici.se/pictures/Grq9oM.jpg http://pici.se/pictures/uROHmO.jpg http://pici.se/pictures/5wC9qE.jpg http://pici.se/pictures/SLBcDx.jpg Redigerad 27 mars, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 (redigerad) Laddar hem Flatout 2 genom Steam just nu, går förbannat segt men det blir nog min senaste införskaffade spel . Ska spela lite och sen sätta betyg på det här. <RESERVED FOR FLATOUT 2> Redigerad 28 mars, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 'HAAAAAALLELUJAH BOOOM!' Din avatar säjer allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Heart of Darkness Lirade demot för en väldans massa år och hittade spelet av en slump och jag säger bara: Best 59:- spent ever! Du spelar ett litet pojkgeni vid namn Andy vars hund blir bortrövad av mörkrets makter. Du ska nu ta dig in i the Heart of Darkness och rädda din hund från den onde kejsaren och hans armé av monster. Spelet började utvecklas -93 och blev klart först -98. Med tanke på hur avancerat spelet är förvånar det mig inte. Fienden har verklig AI och animationerna är varierande och realistiska. Dessutom är cutscenesen jävligt komiska. Minus är dock att det är ganska kort och stundtals OTROLIGT frustrerande. 9 / 10 Omg. Måste skaffa. Jag satt också och geekade demot för några år sedan, klarade det ett 10-tal gånger. Hade nästan helt glömt bort spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Haha fick heart of darkness i kornflake's paketet demot dvs när jag va vad.. 12? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Haha fick heart of darkness i kornflake's paketet demot dvs när jag va vad.. 12? Tänkte skriva det du skrev ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts