Jump to content

Ditt senaste införskaffade spel?

Mark
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 75
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Provade S.T.A.L.K.E.R jag också tidigare idag. Kul spel, gillar det. Men det finns en sak jag stör mig på. Varför måste man tömma ett halvt magasin för att en fiende ska dö?

Så är det i de flesta spel som inte kör med små, små exakta hitboxes? Jag har då inte precis sett många spel som man kan döda alla fiender med ett skott.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Provade S.T.A.L.K.E.R jag också tidigare idag. Kul spel, gillar det. Men det finns en sak jag stör mig på. Varför måste man tömma ett halvt magasin för att en fiende ska dö?

Jag som tycker det är skönt att fienderna inte tål en miljon skott som det brukar vara. Första pistolen har jävligt kass aim, det blir bättre när du får AK'n.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heart of Darkness

Lirade demot för en väldans massa år och hittade spelet av en slump och jag säger bara: Best 59:- spent ever!

Du spelar ett litet pojkgeni vid namn Andy vars hund blir bortrövad av mörkrets makter. Du ska nu ta dig in i the Heart of Darkness och rädda din hund från den onde kejsaren och hans armé av monster.

Spelet började utvecklas -93 och blev klart först -98. Med tanke på hur avancerat spelet är förvånar det mig inte. Fienden har verklig AI och animationerna är varierande och realistiska. Dessutom är cutscenesen jävligt komiska. >_< Minus är dock att det är ganska kort och stundtals OTROLIGT frustrerande.

9 / 10

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heart of Darkness

Lirade demot för en väldans massa år och hittade spelet av en slump och jag säger bara: Best 59:- spent ever!

Du spelar ett litet pojkgeni vid namn Andy vars hund blir bortrövad av mörkrets makter. Du ska nu ta dig in i the Heart of Darkness och rädda din hund från den onde kejsaren och hans armé av monster.

Spelet började utvecklas -93 och blev klart först -98. Med tanke på hur avancerat spelet är förvånar det mig inte. Fienden har verklig AI och animationerna är varierande och realistiska. Dessutom är cutscenesen jävligt komiska. :lol: Minus är dock att det är ganska kort och stundtals OTROLIGT frustrerande.

9 / 10

Omg. Måste skaffa.

Jag satt också och geekade demot för några år sedan, klarade det ett 10-tal gånger. Hade nästan helt glömt bort spelet. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor