50 cent Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Tror att det var Crackdown eller tja om man räknar med ett arkad spel från market place som jag köpt med microsoft points så.. WORMS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Men jag har hört från endel att det är väldigt kort, är det? Kort? Nej, inte enligt mig. Jag iaf spelar 40+ timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Tony Hawks American Wastelande. Dom kunde ha arbetat på röstskådespeleriet lite mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Silverfall, Test Drive Unlimited och Alien Shooter Vengeance. Inget var speciellt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Det som jag senast köpte var Armed Assault, annars får jag väl säga Test Drive Unlimited. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Guitar Hero II Riktigt kul fast jag skulle gärna ha lite bättre låtar. 4/5 Det är det perfekta fylle-spelet, man ska hällst vara ett par stycken. Samma sak gäller det där careoker spelet, är en jävla utmaning, efter ett par groggar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Hmm.. Måste ha varit Swat4 + Stetchkov Syndicate som jag införskaffade på jullovet. Det är väldigt kul, men har inte spelat sen nån gång vid nyår. Alla här på gtasajten slutade ju spela. (Eller så låter ni bli att berätta för mig. ) Tror inte det är någon som har orkat att dra ihop alla. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Varje gång jag slår igång WoW så spelar jag ungefär 2 minuter innan jag stänger ned det igen. Absolut inge roligt om man spelar det för mycket - för länge. Håller med till 100%!. Mitt senaste inköpta spel är Scarface till Ps2 mycket roligt spel, och tar tid och att klara ut 9/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Senast var WoW i November... Har inte behövt köpa något nytt sedan dess Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Måste varit Toca RD 3, för några månader sen. 5/5, det är sjukt kul, om man har ratt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Jag ångrar mig. Det senaste är Metal Gear Solid 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Tror att det var Crackdown eller tja om man räknar med ett arkad spel från market place som jag köpt med microsoft points så.. WORMS! Bra att du påminde mig. Måste köpa det. Ända M$ arcade spelet värt att lägga pengar på tycker jag. (Har redan DOOM spelen på DOOM3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 (Har redan DOOM spelen på DOOM3) Men Doom är i HD om du köper det på XBL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 TES: Oblivion, inte så många spel som är bra nog (både tekniskt och spelmässigt) för mig att vilja supporta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Men Doom är i HD om du köper det på XBL. Men då måste man ha en HD TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Rome TW + expansioner. Budget. December. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Mitt senaste inköpta spel är Scarface till Ps2 mycket roligt spel, och tar tid och att klara ut 9/10 Samma här. Köpte det för ca: 3 veckor sedan. Det äger så hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Freek Out Extreme Freeride. Ett skidspel. Går ut på att åka ner för en backe och göra trix. Trodde att det skulle vara mycket roligare, men känslan är inget vidare av någon anledning. Skistunt är mycket roligare. http://screenshots.playwhat.com/files/jowood/coldwood/freakout/Screenshots/freakout_9.jpg Betyg 3/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) Worms (XBox 360 Arcade) Jättekul som alltid! Men för 120 kr blev jag också besviken på vissa punkter: -Man kan bara skapa 4 Team (Skapa Team är för mig en av de roligaste delarna och jag kan sitta i timmar och hitta på nya Team) -Banorna är väldigt små (Ca hälften så små som i de classiska Worms spelen) -Man kan bara välja mellan 3 bakgrunder till banorna -Worms kan bara tala Engelska, 2 sorters Franska, Spanska, Tyska och Italienska -Inställningarna inför macherna är sämre. Man kan inte t ex fixa så att 2 team är med i samma lag. -Ingen Holy Handgrenade Jag hade väntat mig mer för de pengarna. Visst, de har lovat nerladdningsbart matrial vilket jag hopps blir gratis men man känner sig en aning lurad. Men Worms är fortfarande Worms. Man har jättekul (Även om nakdelarna får en att tröttna snabbare) och det är klart spelbart. Självklart så skapade jag det klassiska Silencer Teamet med Fossil, Boggy B och Spadge samt min Crusader. Och som fiende så är det, som alltid, SS med Hitler, Bengtsson (Från Rederiet), Marta och Gruber. Sedan gjorde jag ett Bad Ass Team med Chuck Norris, Zeb MaCahan, Sly Rambo och Schwarzenegger. Redigerad 19 mars, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 -Ingen Holy Handgrenade 'HAAAAAALLELUJAH BOOOM!' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts