Jump to content

Ditt senaste införskaffade spel?

Mark
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 75
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hmm.. Måste ha varit Swat4 + Stetchkov Syndicate som jag införskaffade på jullovet.

Det är väldigt kul, men har inte spelat sen nån gång vid nyår. Alla här på gtasajten slutade ju spela. :teehee: (Eller så låter ni bli att berätta för mig. :teehee: )

Tror inte det är någon som har orkat att dra ihop alla. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varje gång jag slår igång WoW så spelar jag ungefär 2 minuter innan jag stänger ned det igen. Absolut inge roligt om man spelar det för mycket - för länge.

Håller med till 100%!.

Mitt senaste inköpta spel är Scarface till Ps2 mycket roligt spel, och tar tid och att klara ut 9/10

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Worms (XBox 360 Arcade)

Jättekul som alltid! :)

Men för 120 kr blev jag också besviken på vissa punkter:

-Man kan bara skapa 4 Team (Skapa Team är för mig en av de roligaste delarna och jag kan sitta i timmar och hitta på nya Team)

-Banorna är väldigt små (Ca hälften så små som i de classiska Worms spelen)

-Man kan bara välja mellan 3 bakgrunder till banorna

-Worms kan bara tala Engelska, 2 sorters Franska, Spanska, Tyska och Italienska

-Inställningarna inför macherna är sämre. Man kan inte t ex fixa så att 2 team är med i samma lag.

-Ingen Holy Handgrenade B)

Jag hade väntat mig mer för de pengarna. Visst, de har lovat nerladdningsbart matrial vilket jag hopps blir gratis men man känner sig en aning lurad.

Men Worms är fortfarande Worms. Man har jättekul (Även om nakdelarna får en att tröttna snabbare) och det är klart spelbart.

Självklart så skapade jag det klassiska Silencer Teamet med Fossil, Boggy B och Spadge samt min Crusader. B)

Och som fiende så är det, som alltid, SS med Hitler, Bengtsson (Från Rederiet), Marta och Gruber. :D

Sedan gjorde jag ett Bad Ass Team med Chuck Norris, Zeb MaCahan, Sly Rambo och Schwarzenegger. :wub:

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor