Jump to content

Need to know the name of the car that big poppa uses to escape in A Ho

Recommended Posts

okej, hehe jag är van att skriva på engelska i forum så det råka bli så...

men det är inte windsor, för windsor är den bilen som står där redan som man ska ta själv.

Jag menar den bilen som han Big Poppa tar...

=)

Jag kolla igenom alla bilar där Henkibojj men jag måste säga att jag hitta inte den jag sökte efter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men som jag sa det är inte windsor, windsor är ju den bilen som man tar själv, den bryr jag mig inte om, det är den bilen som han Big Poppa tar ju som jag vill veta vad den heter.

hehe

Läste inte ditt inlägg så noga. Sorry. Men Windsor och Big Poppa's bil är väl likadana? Så när som på färgen iofs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om du tittar på din första reply där uppe [bilen ser ut såhär, så det är bara att börja jämföra.] står det. klicka på din sån bild så ser du den rosa bilen (windsor) sen finns det en bil bakom som brinner, det är den jag vill veta vad den heter =)

Ahaaa. Trodde att det var Big Poppas bil som var längst fram på den bilden. Såg nu att det var en pil ovanför den bakom. Ska se om jag hittar den. :)

Det var så länge sen jag körde det uppdraget, så jag kom inte ihåg att det är den rosa som man själv kör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor