PerssoN^ Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Hello can anyone tell me what the name of the car is in A Home In The Hills mission that Big Poppa escapes in? Thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Prata svenska först, sen får du gärna ta en print. Jag minns inte exakt, men du kan ju kolla den här sidan för att jämföra uppdragets bil med sidans namn på bilen. Svårare än så är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) Håller med Henki, prata svenska. Bilen ser ut såhär, så det är bara att börja jämföra. Edit: Och så svårt var det att hitta den bilen, har gått igenom nästan alla bilar på gtanytts fordonssida för san andreas. Windsor heter bilen. Redigerad 11 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PerssoN^ Skrivet 12 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 okej, hehe jag är van att skriva på engelska i forum så det råka bli så... men det är inte windsor, för windsor är den bilen som står där redan som man ska ta själv. Jag menar den bilen som han Big Poppa tar... =) Jag kolla igenom alla bilar där Henkibojj men jag måste säga att jag hitta inte den jag sökte efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 (redigerad) Kollat bilden jag la upp? Den heter windsor. http://www.gtanytt.se/images/savehicles/11j30gqh11.JPG Redigerad 12 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PerssoN^ Skrivet 12 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Ja men som jag sa det är inte windsor, windsor är ju den bilen som man tar själv, den bryr jag mig inte om, det är den bilen som han Big Poppa tar ju som jag vill veta vad den heter. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Ja men som jag sa det är inte windsor, windsor är ju den bilen som man tar själv, den bryr jag mig inte om, det är den bilen som han Big Poppa tar ju som jag vill veta vad den heter. hehe Läste inte ditt inlägg så noga. Sorry. Men Windsor och Big Poppa's bil är väl likadana? Så när som på färgen iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PerssoN^ Skrivet 12 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 om du tittar på din första reply där uppe [bilen ser ut såhär, så det är bara att börja jämföra.] står det. klicka på din sån bild så ser du den rosa bilen (windsor) sen finns det en bil bakom som brinner, det är den jag vill veta vad den heter =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 om du tittar på din första reply där uppe [bilen ser ut såhär, så det är bara att börja jämföra.] står det. klicka på din sån bild så ser du den rosa bilen (windsor) sen finns det en bil bakom som brinner, det är den jag vill veta vad den heter =) Ahaaa. Trodde att det var Big Poppas bil som var längst fram på den bilden. Såg nu att det var en pil ovanför den bakom. Ska se om jag hittar den. Det var så länge sen jag körde det uppdraget, så jag kom inte ihåg att det är den rosa som man själv kör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Bah, är det Phoenix du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PerssoN^ Skrivet 13 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 haha Phoenix var det ja. tack så mycket ni har varit väldigt hjälpfulla =)=) Hajen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 haha Phoenix var det ja. tack så mycket ni har varit väldigt hjälpfulla =)=) Hajen No problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts