Wu Zi Mu Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Vill börja med att säga att mitt Steam account och alla program till det är fullt lagliga och köpta. När jag försöker starta upp Steam kommer den här rutan fram efter ca 3-4 minuter, inget annat händer under tiden som jag tryckt på "Steam" tills rutan kommer upp. Min kompis hade exakt samma fel fast det kom bara en gång, sen när han testade igen så fungerade det utmärkt. Jag har haft så här i flera dagar nu. Kan tillägga att jag testat installera om både Anthology och Steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) Pröva med att ta bort clientregistry.blob i steam mappen och starta om. Kolla även på steams egna forum och support. Redigerad 11 mars, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Ta bort clientregistry.blob / steam.dll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Kan vara netlimiter som ställer till det ifall du har det igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Testade ta bort både Steam.dll och clientregistry.blob, flera gånger. Fungerar ändå inte. Ska testa ta bort båda filerna och starta om datorn, ifall det var det du menade med "starta om"?. Kalle: Jag har nog inte netlimiter, inte vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Näe, menade starta om steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts