Tweak Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Mjo, de flesta bra musiker skulle man självklart sakna. Filip och Fredrik också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Robert Gustafsson. Jag äh inte bitter :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) ~~~~~~ Om Olyckan Och Ali Redigerad 11 mars, 2007 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) Utan tvekan Felix Herngren. Eller Jim Carrey Och naturligtvis Slipknot! Redigerad 12 mars, 2007 av hell_boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Jag kom på att tänka en till. Adam Sandler. En sådan makalös skådespelare, mestadels älskar jag honom för rollen som Happy Gilmore i filmen med samma titel. Men även i Big Daddy gör han en makalös roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Tom Hanks. :'( Han är min solklara favoritskådis, så nog skulle det kännas om han stendog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Galenskaparna. Jim Carrey. Metallica. Rowan Atkinsson. Robert Gustafsson. Fredrik Wikingsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Skulle väl sakna de flesta artister/grupper som jag lyssnar mycket på (de som skapar nytt material ofc). Skulle även sakna Quentin Tarantino och hans underbara filmer som han ännu inte skapat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) Ozzy Osbourne Ohh yeah Ozzy Osbourne. Han skulle jag sakna om han dog för att han har gjort bra musik. Sen Arnold Schwarzenegger bra skodis gillar hans filmer. Redigerad 11 mars, 2007 av Solidsnake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Jack Thomson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Stor saknad efter Dimebag Darrell och Cliff Burton.... Två musiksjälar vars like aldrig kommer att finnas igen.... :'( Säga vad man vill om monarkin..... Men jag skulle känna stor saknad ifall Kungen gick bort... Tycker han e go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts