Jump to content

Vilken kändis skulle du sakna?

Maimstream
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Robert Gustavsson

Har i stort sätt växt upp med han.

Sett alla sketcher han har gjort och jag totalt älskar honom.

Samma sak gäller för Galenskaparna.

Vem kan inte glömma Macken?

Robert Gustavsson ja. Glömmer aldrig då jag fick den första filmen ''Skallgång''. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Robert Gustavsson kommer jag sakna. Jackass-gänget, och dom flesta större hollywood-komikerna, som Adam Sandler, Tom Green, Han som spelar Stifler i American pie kommer inte på vad han heter på riktigt just nu.

Hela Metallicagänget ! Dom var mina första riktiga idoler i mitt liv, och även om jag inte lyssnar på dom i närheten av lika mycket idag som jag gjorde då, så kommer dom alltid vara speciella för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En svensk skatare som jag har tyckt om ända sedan ajg började för första gången, Ali Boulala, han ligger just nu i koma så han kanske redan är påväg bort tyvär. Då får jag inte glömma att i samma olycka omkom Shane Cross, en ung skatare som försvann vid en ålder av 20.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En svensk skatare som jag har tyckt om ända sedan ajg började för första gången, Ali Boulala, han ligger just nu i koma så han kanske redan är påväg bort tyvär. Då får jag inte glömma att i samma olycka omkom Shane Cross, en ung skatare som försvann vid en ålder av 20.

Ligger han i koma? Detaljer, tack. :lol:

Skulle väl inte sakna någon speciell. I sådana fall Johan Glans, David Batra men mest Anthony Kiedis.

EDIT: Googlade. Tragiskt.

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor