Kebab Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) Namn Chris Pontius till vänster, Steve-O till höger. och vad för typ av kändis? Är ofta klädda i safarifärgade G-strings. Redigerad 10 mars, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Robert Gustavsson Har i stort sätt växt upp med han. Sett alla sketcher han har gjort och jag totalt älskar honom. Samma sak gäller för Galenskaparna. Vem kan inte glömma Macken? Robert Gustavsson ja. Glömmer aldrig då jag fick den första filmen ''Skallgång''. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Eminem, Nas, Dre. Saknar redan Eazy-E, Biggie o 2pac. Micheal Jackson skulle också nog saknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 2pac Biggie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Robert Gustafsson, Henrik Schyffert och Johan Rheborg. Och säkert en massa annat också, men killinggänget har jag växt upp med och jag tycker det vore väldigt tråkigt om någon av dem lämnade oss. :'( Säkert en massa andra också men dem kommer jag inte på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Robert Gustavsson kommer jag sakna. Jackass-gänget, och dom flesta större hollywood-komikerna, som Adam Sandler, Tom Green, Han som spelar Stifler i American pie kommer inte på vad han heter på riktigt just nu. Hela Metallicagänget ! Dom var mina första riktiga idoler i mitt liv, och även om jag inte lyssnar på dom i närheten av lika mycket idag som jag gjorde då, så kommer dom alltid vara speciella för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Skulle väl inte precis sakna någon speciellt mycket men skulle vara rätt tråkigt om någon i Jackass dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Galenskaparna, mest för att de är från mina trakter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Al Pacino. Medlemmarna i Iron Maiden. Ozzy Osbourne. Ronnie James Dio. Britney Spears not , vad skulle världen vara utan henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Skulle nog inte sakna någon. Matrialet finns ju kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Mark Hoppus, Tom DeLonge och Travis Landon Barker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Fatta surt om 2pac kola' vippen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Fatta surt om 2pac kola' vippen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SHAOLiN Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Eddie Murphy, den humorn är obetalbar Amen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Skulle nog inte sakna någon. Matrialet finns ju kvar. Jo, men det kommer ju inte komma något nytt material. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Jo, men det kommer ju inte komma något nytt material. Men man kan väl inte sakna nått som aldrig har existerat? Skojar bara... men jag skulle inte sakna någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 En svensk skatare som jag har tyckt om ända sedan ajg började för första gången, Ali Boulala, han ligger just nu i koma så han kanske redan är påväg bort tyvär. Då får jag inte glömma att i samma olycka omkom Shane Cross, en ung skatare som försvann vid en ålder av 20. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Brian De Palma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) En svensk skatare som jag har tyckt om ända sedan ajg började för första gången, Ali Boulala, han ligger just nu i koma så han kanske redan är påväg bort tyvär. Då får jag inte glömma att i samma olycka omkom Shane Cross, en ung skatare som försvann vid en ålder av 20. Ligger han i koma? Detaljer, tack. Skulle väl inte sakna någon speciell. I sådana fall Johan Glans, David Batra men mest Anthony Kiedis. EDIT: Googlade. Tragiskt. Redigerad 11 mars, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts