Maimstream Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Ja, jag kom och tänka på det här nere vid matbordet när jag diskuterade Trazan & Banarne med min mor och far, att Lasse Åberg är en person som, för mig, skulle lämna en stor plats efter sig med sin död. Allting som han har gjort är så fantastiskt och han är i mina ögon ett geni när det kommer till humorn, och även hans konst är helt magnifik. Så ja, babbla gärna på här om kändisar som ni skulle sakna, och berätta gärna varför ni skulle sakna dom. Jag s jälv kan inte komma på någon på rak arm mer än Lasse Åberg, men när jag kommer på någon som kommer jag skriva om den med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Robert Gustavsson Har i stort sätt växt upp med han. Sett alla sketcher han har gjort och jag totalt älskar honom. Samma sak gäller för Galenskaparna. Vem kan inte glömma Macken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Fredrik Wikingsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Svenska eller utländska kändisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Samuel L Jackson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SHAOLiN Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Will smith :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Svenska eller utländska kändisar?Måste jag döpa tråden till "Vilka internationella kändisar skulle du sakna?"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Måste jag döpa tråden till "Vilka internationella kändisar skulle du sakna?"? Nä, men hur ska vi veta om du menar svenska eller internationella kändisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Nä, men hur ska vi veta om du menar svenska eller internationella kändisar? Kändis som kändis - Saknad som saknad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Eddie Murphy, den humorn är obetalbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Nä, men hur ska vi veta om du menar svenska eller internationella kändisar? Han skulle skriva om han bara menade svenskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) Kändis som kändis - Saknad som saknad. Good. Robert Gustavsson skulle jag garanterat sakna. Hans underbara humor, framträdanden på Idrottsgalan och Allsång på Skansen. Shan Atci. Så uppriktig humor och satir. Han får det mest allvarliga att bli roligt. Bam Margera. Rolig Jackass-kille, har två spinoff serier på Mtv, gör som han själv vill. Eddie Murphy. Behöver jag säga något mer? Redigerad 10 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Jay Leno Tom Hanks Nicolas Cage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Steve-O och Chris Pontius. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NipMedDip Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Nä, men hur ska vi veta om du menar svenska eller internationella kändisar? Vad spelar det för roll? Robert Gustavsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Skulle faktiskt inte sakna någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Conan O'Brien! David Letterman och jay leno show duger inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Bam Margera. Rolig Jackass-kille, har två spinoff serier på Mtv, gör som han själv vill. Nej, han gör som manuset säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Steve-O och Chris Pontius. Namn och vad för typ av kändis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) Nej, han gör som manuset säger. Scchhh. Förstör inte det här nu. Men jo, allt är ju uppgjort, men det är kul för det. @T-bone: Båda är med i Jackass. Steve-O och Chris Pontius. Redigerad 10 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts