ZcruweN Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) Som titeln lyder! Spelar ni nåt? Skulle ni vilja tipsa om nått? Själv spelar jag Full Metal Alchemist (kommer inte ihåg titeln) ett rpg spel, går ut på samma sak som händer i serien "Gameplay Trailer" Bleach Blade Battlers har ingenting med serien att göra, ett Super Smash Bros liknande spel "Gameplay" Naruto Narutimate Hero3 har lite med serien att göra, ett beat em up spel "Gameplay" Gantz har helt med serien att göra, ett third person shooter och RPG "Intro movie" Ohh just det, alla spel här förutom FMA är på japanska. Har ni nått japanskt spel och ni inte vet vad det står, pröva med www.gamefaqs.com där har jag fått översättningar till Naruto, Bleach och Gantz =) Redigerad 10 mars, 2007 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SHAOLiN Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) NANACA! Är ju ett flashspel, men ändå , och inget som är direkt baserat på någon serie heller , men anime är det! Skitkul länk: http://www.albinoblacksheep.com/flash/nanaca.php Redigerad 10 mars, 2007 av SHAOLiN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Är ju ett flashspel, men ändå , och inget som är direkt baserat på någon serie heller , men anime är det! Skitkul länk: http://www.albinoblacksheep.com/flash/nanaca.php Ohh... Nanaca+crash.. Minnen man har från det, tror mitt personliga rekord ligger nånstans på 10k meter =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SHAOLiN Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Ohh... Nanaca+crash.. Minnen man har från det, tror mitt personliga rekord ligger nånstans på 10k meter =) Nice ska slå ditt rekord nu då LAN med en polare + nanaca , haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Nice ska slå ditt rekord nu då LAN med en polare + nanaca , haha That's the shiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts