Fireinthehole Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Går det att fixa så man ser lika långt som i Vice City, där man kunde vara längst söder ut, lyfta med en helikopter och se nordspetsen på ön? Jag stör mig på att man bara ser ett par hundra meter fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Ladda ner 10x Draw Distance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 10 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Var finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Bland annat Google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=file&id=965 ..men först och främst; jag antar att du redan har klickat i fullt på draw distance på grafikinställningarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 10 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) Jag tycker inte man ser så mycket längre. Förresten hur lägger man in 10 x Draw Distance? EDIT: Nu har jag lagt in det! (Från den högsta skyskrapan i Los Santos kan man se till öknen och till Mount Chilliad!) Redigerad 24 mars, 2007 av Fireinthehole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts