Fireinthehole Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Jag undrar hur man får sin bild att lägga sig under användarnamnet i forumet? Den lägger sig som profilbild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Jag undrar hur man får sin bild att lägga sig under användarnamnet i forumet? Den lägger sig som profilbild! Leta upp där det står "avatar". ..eller gå in här om du inte orkar navigera dig fram: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...rCP&CODE=24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 10 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Leta upp där det står "avatar". ..eller gå in här om du inte orkar navigera dig fram: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...rCP&CODE=24 Tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Jag känner igen den där avatarn, någon annan på forumet har den har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Jag känner igen den där avatarn, någon annan på forumet har den har jag för mig. Mr.Dumbom har/hade den om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Mr.Dumbom har/hade den om jag inte minns fel. Mmh, trodde väl det. Man får väl inte sno andras avatars? Om han snodde den då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Mmh, trodde väl det. Man får väl inte sno andras avatars? Om han snodde den då. Det är knappast dumbom som gjort bilden, därför är den inte mer hans än någon annans här på forumet. Jaa....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Det är knappast dumbom som gjort bilden, därför är den inte mer hans än någon annans här på forumet. Jaa....... Nej, det är inte mot reglerna att "sno" en avatar. Men det känns jävligt onödigt att inte kunna köra på något eget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Äh. Dumboms avatar rör ju inte på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Den där är fruktansvärt gammal. Han har inte snott den, han har sett den på da interwebz och tankat den, använder den som avatar nu. Den där var med när jag var skit ung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts