Dogge Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) Tja. Jag satt och läste lite på wikipedia och hittade det här.. http://sv.wikipedia.org/wiki/Liberty_City " I Grand Theft Auto: San Andreas gör man ett uppdrag för Salvatore Leone där man åker till Liberty City för att döda Forellis efter detta kan man komma dit på en rad hemliga sätt." Kan något bekräfta detta eller är det en myt? Jag är riktigt nyfiken alltså! Redigerad 10 mars, 2007 av Dogge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Det går, men man var tvungen at använda fusk om man inte minns helt fel, det var något med jetpack och gym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dogge Skrivet 10 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Det går, men man var tvungen at använda fusk om man inte minns helt fel, det var något med jetpack och gym Okej. Får kolla upp det mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Det ska gå att ta sig från San Andreas till Liberty City genom att andvända Blue Hell. Du kan även komma in i Area 69 och liknande ställen med hjälp av Blu hell. Det är svårt att förklara vad Blu Hell är så istället länkar jag till en film som visar hur man tar sig till Liberty City. Blu Hell Guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Det går på PC också om man laddar ner en trainer som gör så att jetpacken flyger hur högt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dogge Skrivet 10 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) Det ska gå att ta sig från San Andreas till Liberty City genom att andvända Blue Hell. Du kan även komma in i Area 69 och liknande ställen med hjälp av Blu hell. Det är svårt att förklara vad Blu Hell är så istället länkar jag till en film som visar hur man tar sig till Liberty City. Blu Hell Guide Tack så mycket! Jag ska göra som i filmen nu! EDIT: Jag gör som i filmen men jag hittar inte den gula sakan man går inte ni. Underlaget är inte det samma heller. I filmen är det glänser underlaget men för mig så är det typ grått.. Redigerad 10 mars, 2007 av Dogge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Tack så mycket! Jag ska göra som i filmen nu! EDIT: Jag gör som i filmen men jag hittar inte den gula sakan man går inte ni. Underlaget är inte det samma heller. I filmen är det glänser underlaget men för mig så är det typ grått.. Du måste flyga nog högt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Det är väl inte ens hela LC? Bara dom delar som man ser i uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dogge Skrivet 12 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Du måste flyga nog högt Det ska jag prova. Jag flög inte speciellt högt för någon dag sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trim Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Det är väl inte ens hela LC? Bara dom delar som man ser i uppdraget. självklart inte ja tror inte rockstar skulle göra hela den världen för ett uppdrag som är inomhus för de mesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 självklart inte ja tror inte rockstar skulle göra hela den världen för ett uppdrag som är inomhus för de mesta Det är ett kvarter, inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts