Tackleberry Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Tänkte kolla via Kanal 5 webbcast, men hur fan gör man? Kommer till en sida där en mediaspelare visas, men den går inte att använda. Sen står det också "9 kr eller abonnemang", men jag kan inte fatta var och hur man ska betala... Hjälp mig. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Såg första avsnittet nyss, inte så kul om jag hade hoppas på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Inget höjdarprogram. Kommer antagligen kolla på avsnitten om jag har tid, annars inte. Lackar när dom ratade räksalladen, godaste saken på hela skiten för fan.. Han kunde ju iaf smakat på det för fan, dvärgjävel.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Fuck-it Helt okej tidsfördrivarprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Inget jag kommer följa. Verkade vara en rolig idé, men inte så bra organiserat. Dom borde ju få göra lite roligare saker, inte träffa massa kärringar. "Reseledaren" var inte heller så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Inget jag kommer följa. Verkade vara en rolig idé, men inte så bra organiserat. Dom borde ju få göra lite roligare saker, inte träffa massa kärringar. "Reseledaren" var inte heller så bra. Det blir nog bättre. Var ju trots allt första avsnittet. Dom ska ju åka vasaloppet nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 "Rädda Willy" kommer definitivft att följa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Var bättre än jag trodde det skulle vara "Mora sucks!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Varje gång jag hör vuxna svenskar som pratar engelska så får jag rysningar. Jag tänker alltid på "It's skinka and Bladspenat" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Varje gång jag hör vuxna svenskar som pratar engelska så får jag rysningar. Jag tänker alltid på "It's skinka and Bladspenat" Not the skinka! NOOT! :'( Såg det inte, ska antagligen se nästa eller reprisen då reaktionerna verkar possitiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Not the skinka! NOOT! :'( Såg det inte, ska antagligen se nästa eller reprisen då reaktionerna verkar possitiva. Måste du vänta så länge? Finns ju andra sätt. *blink* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) Ganska bra program, ska nog kolla nästa vecka också. Haha potatismos med ketchup är ju gott. Bara jag som tycker det låter mesigt när svenskar blandar engelska med svenska. - This is what we call "Förkväll" Jag skämdes fan att se på det....hon blandar ju engelska och direkt översättningar hursomhelst, klart som fan dom inte fattar något. Förövrigt så tycker jag som stell, dvärgen borde åka hem om han inte vill testa svensk mat. Jävla stil! Måste du vänta så länge? Finns ju andra sätt. *blink* Gud så nödvändigt att säga det. Varje gång jag hör vuxna svenskar som pratar engelska så får jag rysningar. Jag tänker alltid på "It's skinka and Bladspenat" Jag håller med, det låter väldigt väldigt....konstigt. Redigerad 10 mars, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Måste du vänta så länge? Finns ju andra sätt. *blink* Schh... . Det finns andra saker som är viktage här i live, exempelvis en resa till malmö. Ska hämta en hemvärns uniform, behöver den på måndag . Nej, detta är inte en dum synonym... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Jag skämdes fan att se på det....hon blandar ju engelska och direkt översättningar hursomhelst, klart som fan dom inte fattar något. Ja fy fan vad man skäms "Im a program leader". Det är ju så att man vill spöa upp henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Det retade jag mig faktiskt gallfeber på: allas engelska. Då den där jävla soccehoran skulle förklara mellan socialdemokrati och kommunism fick det bägaren att rinna över. Visst, skillnaden mellan kommunism och socialdemokrati är att man inte gör revolution, utan att hela folket tillsammans gör det mycket mycket långsamt. Alltså: sitter socialdemokraterna i 50 år till så inför vi planekonomi och beslagtar alla företag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Kvällens program var inte lika bra som förra veckans, det fanns dock vissa delar som var lite småroliga. Jävla programledare. Prata Engelska, ELLER svenska. Inte både och. This is Vasaloppet, the Vasa race. Det är så man spyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Fan missade det, någon som vet om det går i repris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Fan missade det, någon som vet om det går i repris? Tror det går på söndag, annars finns det på internet inatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Jävla programledare. Prata Engelska, ELLER svenska. Inte både och. This is Vasaloppet, the Vasa race. Det är så man spyr. Hmm, man kan ju fråga sig om hon medvetet kör med en tafflig engelska för att skapa en mer exotisk stämning för dem. Eller så pratar hon bara på så gott hon kan, frågan är ju vilket som är värst hehe? Richard Kiel verkar i alla fall vara ganska kinkig med maten, gillar inte korvmoj och inte semlor heller. Fast gröt gick tydligen hem. -I don't like almond paste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Då var det dags igen. I kvällens program ska dom ta studenten, med lövat flak och hela köret. "Vi har tagit studenten, vi har tagit studenten. Ja vi har tagit studeeeeenteeeen. Fy fan vad vi är bra." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts