Misterwhoopee Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Kollade lite på dagens tv-program och såg något som kanske kan bli roligt. Brukar inte kolla på Femman så mycket men... Kanal 5 har bjudit in Richard Kiel (han som spelade "Hajen" i två Bond-filmer på 1970-talet) och Verne Troyer (Mini-Me i Austin Powers) till en tv-serie på 6 delar där de två ska få uppleva massa typiskt svenska saker. Bl.a. ska de genomföra Wasa-loppet, göra en Finlandskryssning äta smörgåsbord och annat typiskt svenskt. Tror detta kan bli underhållande, och vilket udda par de fått hit, en jätte på över 2 meter samt Troyer på 80 cm! Läs mer här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Min kompis berättade om det, när Verne Troyer pratade om Fuck it (Facket). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Såg reklam för detta i dag, och hade tänkt att jag skulle se på det. Det verkar bli roligt, åtminstonde av det jag såg på reklamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 (redigerad) Såg reklam för detta i dag, och hade tänkt att jag skulle se på det. Det verkar bli roligt, åtminstonde av det jag såg på reklamen. Ooh, såg att dom skulle till Eskilstuna i första avsnittet, där bor jag Redigerad 9 mars, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Jag kommer att se det här programet varje vecka. Varför? Därför att det låter så jävla stört. Precis min grej alltså. Jaws är en av de grymaste Bond skurkarna och Verne Troyer är en lustig liten dvärg. Kan det bli bättre? Hoppas de kommer till Blackeberg där jag bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Ska se det, hoppas att dom ska försöka prata svenska. Det låter så kul då amerikanare ska försöka prata svenska. Ni har väl sett klippet med Jennifer Aniston då hon ska säga knulla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 (redigerad) Ooh, såg att dom skulle till Eskilstuna i första avsnittet, där bor jag Då får man kanske en skymt av dig, trots allt... Ni har väl sett klippet med Jennifer Aniston då hon ska säga knulla? Säger hon det på det här, Welcome to Sweden? Jag såg och hörde nämligen när hon försökte säga det hos Conan O'Brian förut. Redigerad 9 mars, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Ooh, såg att dom skulle till Eskilstuna i första avsnittet, där bor jag Vad fan, jag bor också i Eskilstuna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Okej, nu är det reklam. Så här långt verkar det som att serien kommer att vara underhållande. Mikael Persbrandt: Känn dig dissad av den där restaurangen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Mikael Persbrandt: Känn dig dissad av den där restaurangen. Haha, jag tror det var skapligt uppgjort att dom skulle säga det där, men fan vad jag skrattade åt det. "Mora sucks!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 (redigerad) Haha, jag tror det var skapligt uppgjort att dom skulle säga det där, men fan vad jag skrattade åt det. "Mora sucks!" Mjo, det var det nog. Färjestaaad! Redigerad 9 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Detta måste jag se (btw, e-tuna is the shit, har gått i skolan där ^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Kul program. Synd att man aldrig få se klart på något man vill kolla på eftersom resten av familjen har sina idol program och allt vad dom heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Woho, dom är ju i Trollhättan Gissa vem som bor där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 (redigerad) Woho, dom är ju i Trollhättan Gissa vem som bor där? Du? Hoppas dom har varit i Östersund. Haha, the vasarace. @Eudoros: Så w0rd på det. Redigerad 9 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Haha, ruggigt roligt program. Detta ska jag lätt följa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Ganska bra program, ska nog kolla nästa vecka också. Haha potatismos med ketchup är ju gott. Bara jag som tycker det låter mesigt när svenskar blandar engelska med svenska. - This is what we call "Förkväll" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Haha, detta var roligt! Fan alltså jag kan inte förstå att svenska ord blir så fel när man har engelska/amerikanska som modersmål... "Kourvmoiijj" Och när de sedan fick sina matportioner, så kul att Richard Keil tyckte det var äckligt med ketchup på potatismosen. "-Ketchup on mashed potatoes uuuhhh!" Blir nog kul när de ska köra Vasaloppet nästa program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 (redigerad) Bara jag som tycker det låter mesigt när svenskar blandar engelska med svenska. - This is what we call "Förkväll" Nej det är bland det värsta jag vet. Detta var dock riktigt roligt. Ska ses varje gång, om inte nästa avsnitt är en flopp. "Is it true that the swedish Håller med till 100%! for union is 'fack'?" "Yes actually but we say 'facket' (fuck-it)" Edit @ Whoopie: Nasty! Redigerad 9 mars, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 HEEJA MOOOOORA!!! FERKESTA!!! --------- Det här kommer jag följa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts