tommy killer Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 VCS är som vilket riktigt GTA-spel som helst, spelar ingen roll om det hade släppts till PS2 först eller om det släpps efter PSP-release. SA är ett renodlat GTA spel, LCS,VCS är GTA, fast i en mycket mindre kompakt form, därav inte ett "rikigt"(notera cictat tecknen) GTA spel utan en after release. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 (redigerad) VCS är en portning från en handhållen konsoll och behåller de kompenseringar som var tvugna att göras för PSP versionen. Det är lika mycket riktigt GTA som GTA Advance men *riktigt* tror jag tk menar ett GTA spel som de inte har portat från en konsoll med mindre möjligheter (I det här fallet PSP). Redigerad 12 mars, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 VCS är en portning från en handhållen konsoll och behåller de kompenseringar som var tvugna att göras för PSP versionen. Det är lika mycket riktigt GTA som GTA Advance men *riktigt* tror jag tk menar ett GTA spel som de inte har portat från en konsoll med mindre möjligheter (I det här fallet PSP). Dude... jämför aldrig GTA:Advance med Stories igen, då åker du på smörj... Men det är sant det du säger, att bara flytta över från PSP till PS2 med få ändringar ger nog inte det bästa resultatet man kan tänka sig. Denna gång har de iaf förbättrat grafiken jämfört med LCS:PS2, vilket åtminstone är en förbättring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Att svänga är inte svårare än i andra GTA-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Tyckte faktiskt det här spelet var väldigt kul.. Det enda jag bli så jävla arg på är när gängen anfaller mina affärer hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Tyckte faktiskt det här spelet var väldigt kul.. Det enda jag bli så jävla arg på är när gängen anfaller mina affärer hela tiden Utrota dem då Har du grejat alla deras ställen så kommer du slippa dem. Börja inte bråka med nåt nytt gäng förrän du fixat det förra rivalgänget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Är det bra grafik på VCS på PS2? Hoppas verkligen inte på San Andreas-flimmer grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Är det bra grafik på VCS på PS2? Hoppas verkligen inte på San Andreas-flimmer grafik. Jag vet inte vad som är bra för dig men det är bättre än dom som var på bilder innan realesen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts