Jump to content

HELENA WANKSTEIN

Recommended Posts

TJA!

Just nu sitter jag och blir galen över att jag inte kan ta ut henne på dejt.

Jag har varit och raggat på henne i Blueberry och hon tyckte om mig o sa att vi skulle dejta eller vad det var.

Men sen har hon ALDRIG varit hemma, så jag KAN ju inte ta ut henne?

Läste nånstans att man måste "unlock San Fierro and the Badlands", det har jag redan gjort, börjat på första uppdraget i San Fierro, men det går fortfarande inte o dejta henne.. Hon är bara aldrig hemma...

Nån som kan hjälpa??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

TJA!

Just nu sitter jag och blir galen över att jag inte kan ta ut henne på dejt.

Jag har varit och raggat på henne i Blueberry och hon tyckte om mig o sa att vi skulle dejta eller vad det var.

Men sen har hon ALDRIG varit hemma, så jag KAN ju inte ta ut henne?

Läste nånstans att man måste "unlock San Fierro and the Badlands", det har jag redan gjort, börjat på första uppdraget i San Fierro, men det går fortfarande inte o dejta henne.. Hon är bara aldrig hemma...

Nån som kan hjälpa??

Ställ dig utanför hennes hus, knappa in tidsfusket, kolla vilken tid hon är hemma, ladda om spelet, åk dit den rätta tiden. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ställ dig utanför hennes hus, knappa in tidsfusket, kolla vilken tid hon är hemma, ladda om spelet, åk dit den rätta tiden. >_<

Vilket tidsfusk? Lust o skriva?

Jag har laddat om spelet, har testat gå till henne flera gånger under olika tillfällen jag spelat men hon e aldrig hemma :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

# Slow down time

While playing the game, press Triangle, Up, Right, Down, Square, R2, R1. If you entered the code correctly, a message will appear. Repeat this code to disable its effect.

# Speed up time

While playing the game, press Circle(2), L1, Square, L1, Square(3), L1, Triangle, Circle, Triangle. If you entered the code correctly, a message will appear. Repeat this code to disable its effect. Note: Make sure to have eaten well before enabling this code, as the clock speeds up, you may lose your

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helena Wankstein

Möt: Blueberry, Los Santos på Ammunation's tak

Hem: Flint Range, San Fierro 8:00-12:00 & 24:00-2:00

Föredrar: Lite fett, Lite muskler

Middag: Restauranger

Kul: Kör med folkvett, Inte för snabbt, Inte för långsamt

Annat: Dansa

Gåva: Motorsåg, 9mm, Elkastare & Granater spawnas vid hennes hus

50% Bonus: Bandito

100% Bonus: Rural Suit

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27095 >_<

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag HAR testat dom tiderna, tro mig, jag är inte dum o sitter o frågar om saker som det finns svar på.

Jag tänkte mer om det var en bugg.

Jag har iaf fixat det och det fungerar nu att dejta henne av nån anledning så ni kan ta bort den här tråden om ni vill.

girls_855692_0.jpg

:lol::angry:

Ja, och jävligt heta brudar oxå!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor