GTApimpfoolife Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Okej, såhär är det, checka här. Helt plötsligt har mitt GTAsajten blivit totalt weirdo. Jag vet tyvärr inte om jag är ensam om detta, men jag kan inte läsa trådar "normalt" längre. Nej. Nu måste jag trycka på folks inlägg för att kunna läsa dom, och så är dom uppdelade efter vad andra folk quotat. Har detta problem bara hänt mig? Finns det något sätt som gör så att jag kommer tillbaka till vanliga standarden? Ni får ett bildbevis ni som inte förstår. Tryck på länken under. http://img340.imageshack.us/img340/1702/untitledoo5.jpg Saknar det jag hade förut. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Tjohej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Tjohej! Ååhh tack gode gud! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Okej, såhär är det, checka här. Helt plötsligt har mitt GTAsajten blivit totalt weirdo. Jag vet tyvärr inte om jag är ensam om detta, men jag kan inte läsa trådar "normalt" längre. Nej. Nu måste jag trycka på folks inlägg för att kunna läsa dom, och så är dom uppdelade efter vad andra folk quotat. Har detta problem bara hänt mig? Finns det något sätt som gör så att jag kommer tillbaka till vanliga standarden? Ni får ett bildbevis ni som inte förstår. Tryck på länken under. http://img340.imageshack.us/img340/1702/untitledoo5.jpg Saknar det jag hade förut. :'( Hur får man det så? Jag lyckas inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Hur får man det så? Jag lyckas inte... Outline, Standard, Linear+ finns på bilden. Outline är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Outline, Standard, Linear+ finns på bilden. Outline är det. Aha, det är bara där nere som det ändras. Trodde hela forumet blev till ett träd. Tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Sådär hade jag också. Var väldigt störande tills jag kom på hur man ändrade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Hur får man det så? Jag lyckas inte... Det läskiga är att jag inte har en aning om hur det ploppade fram. Måste ha råkat göra något dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts