RavenE Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Ikväll har det nya programmet "Mullvaden" premiär i Kanal 5. Det är ännu ett program som går ut på att vinna pengar. Information om programmet finns här. Vem tror Du är mullvaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Mullvaden är inte ett nytt program, minns att det gick för länge sen på Kanal 5. Jag kollade lite grand, inget jag direkt kommer följa säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Mullvaden är inte ett nytt program, minns att det gick för länge sen på Kanal 5. Jag kollade lite grand, inget jag direkt kommer följa säkert. Aha, visste inte om det. Tror att det är Emil som är Mullvaden. Dom hade iaf klippt programmet så att han framstod som en väldigt utpekad person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Haha, nytt program. Redan 2000 startade dom Mullvaden. Jävla skitpogram är vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Visste som sagt inte om att det gått några sådana. Det var av en slump jag zappade förbi femman precis då det började, så jag kollade på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Jag tittade på det i mina yngre dagar. Redan då kunde jag lista ut vem som var mullvaden. Vänta du bara, de kommer avslöja innan det är ens slut. Samma skit varje gång de kör Mullvaden. Och Pontus var en mycket bättre programledare. : ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Tror att det är Emil som är Mullvaden. Dom hade iaf klippt programmet så att han framstod som en väldigt utpekad person. Haha, då är det ju uppenbarligen inte han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Någon som kan förklara lite snabbt vad det går ut på för oss som inte ser på TV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Någon som kan förklara lite snabbt vad det går ut på för oss som inte ser på TV? En i gruppen är mullvaden, och han/hon ska sabotera för de andra i gruppen i deras uppdrag. Tex säga fel siffror om de ska skriva in ngt. Typ. @Kebab: Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Någon som kan förklara lite snabbt vad det går ut på för oss som inte ser på TV? Öhm.. Släng din TV, That'll be it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Så värdelöst är det väl inte. Att man inte själv vet vem mullvaden är gör ju att man blir lite delaktig. Dessutom minns jag att det var några rätt så underhållande uppdrag, förra gången serien sändes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Kommer ihåg att de var mitt favoritprogram som liten fast jag inte fattade någonting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts