Jump to content

Titan Quest Immortal Throne

Alftakillen
 Share

Recommended Posts

Detta spel är bara ett underbart spel.

Är det fler än jag som tycker det kanske?

Jag undrar dessutom om det är någon som vill lira det med mig över hamachi kanske.

Kan inte lira det över internet för jag har lixom hittat det bland buskarna :blink:

Pröva BattleLAN.

Ska nog ta och.. Köpa.. det här jag också. Roligt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Originalet var ju galet dåligt. Buggigt, ganska fult och allmänt bara en dålig Diablo rip-off.

Buggigt och Diablo-ripoff kan jag hålla med om. Men dåligt, och ganska fult? Väldigt snyggt för att vara ett spel av den här genren. Relativt kul var det också, förutom buggarna som fanns i de första versionerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns bara en ny class och det är Dream.

Magi är det typ. Och så har det kommit nya saker tex en kista man kan förvara saker i. Och så är det en kista man kan lägga saker i så man kan ta upp dom med sina andra karaktärer.

Och så finns det nå brev med recept så man kan få artifacts.

Och lite nya vapen mm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelade det här en hel del i somras. Var utanför Webhallen när de öppnade dagen då spelet släpptes :rolleyes:

Var väldigt kul ett tag, men bristen på riktiga utmaningar och den dåliga multiplayerdelen (svårt att hitta någon att spela med när min kompis inte var online plus att en 3-åring kunde lära sig hur man fuskade).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 months later...

Antar att ni ser varandra på andra spel och att ni hostar lan, så skulle gissa på att ni behöver öppna lite portar i, alternativ stänga av, brandväggen.

Edit: Senaste versionen av hamachi har orsakat en del strul för mig och andra, så testa också att nergradera.

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antar att ni ser varandra på andra spel och att ni hostar lan, så skulle gissa på att ni behöver öppna lite portar i, alternativ stänga av, brandväggen.

Edit: Senaste versionen av hamachi har orsakat en del strul för mig och andra, så testa också att nergradera.

Provat dom, fungerar fortfarande inte :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor