Alftakillen Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Detta spel är bara ett underbart spel. Är det fler än jag som tycker det kanske? Jag undrar dessutom om det är någon som vill lira det med mig över hamachi kanske. Kan inte lira det över internet för jag har lixom hittat det bland buskarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Detta spel är bara ett underbart spel. Är det fler än jag som tycker det kanske? Jag undrar dessutom om det är någon som vill lira det med mig över hamachi kanske. Kan inte lira det över internet för jag har lixom hittat det bland buskarna Pröva BattleLAN. Ska nog ta och.. Köpa.. det här jag också. Roligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 7 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Jamen det är så krångligt att behöva lägga till alla ip adresser. Hamachi är det mycket lättare ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Är det en expansion eller ett helt nytt spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Exåanssso Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 7 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Är det en expansion eller ett helt nytt spel? Expansion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Har Titan Quest, och det var ett ok lir. Men man tröttnade ganska fort tycker jag. Drog igenom det, sen slängde jag mina savefiles, men har kvar spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Originalet var ju galet dåligt. Buggigt, ganska fult och allmänt bara en dålig Diablo rip-off. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Originalet var ju galet dåligt. Buggigt, ganska fult och allmänt bara en dålig Diablo rip-off. Buggigt och Diablo-ripoff kan jag hålla med om. Men dåligt, och ganska fult? Väldigt snyggt för att vara ett spel av den här genren. Relativt kul var det också, förutom buggarna som fanns i de första versionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 7 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Det har blivit mycket bättre på bug fronten nu iaf. Förut när jag inte hade updaterat spelet så knäpptes det av och jolla. Nu så har det inte knäppts av en ända gång för mig iaf. Men jag vill iaf ha en och spela med så det blir lite roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Har bara det "vanliga". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 8 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Jamen iaf så skulle jag vilja ha lite hjälp på act 3. Har fastnat där. Jag ska hitta ett berg. Som jag inte kommerihåg vad det heter. Snälla hjälp :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Har första spelet, men tappade bort min sparfil och pallade inte lira upp en ny karaktär igen , vilka nya klasser kommer i expansionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 8 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Det finns bara en ny class och det är Dream. Magi är det typ. Och så har det kommit nya saker tex en kista man kan förvara saker i. Och så är det en kista man kan lägga saker i så man kan ta upp dom med sina andra karaktärer. Och så finns det nå brev med recept så man kan få artifacts. Och lite nya vapen mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 LOL! 4 Akter, i samma genre som Diablo. Samma spelsätt, och ganska lika monster. Nu kommer en expansion med en nya karaktärer, och en kista (Horadric Cube anyone?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 LOL! 4 Akter, i samma genre som Diablo. Samma spelsätt, och ganska lika monster. Nu kommer en expansion med en nya karaktärer, och en kista (Horadric Cube anyone?) Synd att det inte var två nya klasser som i Lod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Spelade det här en hel del i somras. Var utanför Webhallen när de öppnade dagen då spelet släpptes Var väldigt kul ett tag, men bristen på riktiga utmaningar och den dåliga multiplayerdelen (svårt att hitta någon att spela med när min kompis inte var online plus att en 3-åring kunde lära sig hur man fuskade). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Drar upp tråden. Jag och en polare hade tänkt att spela över Hamachi men vi kan inte hitta varandra i spelet, vad kan felet vara? Det är ingenting med våra internetsnslutningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 (redigerad) Antar att ni ser varandra på andra spel och att ni hostar lan, så skulle gissa på att ni behöver öppna lite portar i, alternativ stänga av, brandväggen. Edit: Senaste versionen av hamachi har orsakat en del strul för mig och andra, så testa också att nergradera. Redigerad 13 juni, 2007 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Antar att ni ser varandra på andra spel och att ni hostar lan, så skulle gissa på att ni behöver öppna lite portar i, alternativ stänga av, brandväggen. Edit: Senaste versionen av hamachi har orsakat en del strul för mig och andra, så testa också att nergradera. Provat dom, fungerar fortfarande inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts