Crusader Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 3 Preview scener Scenerna är: Peter och M.J på nätet, Peter berättar för May att han ska fria till M.J, Peter vs. New Goblin. I slutet är där en ny trailer som visar Venom. Ang. scenerna: Jäklar vad cool scenen var när New Goblin anfaller Peter. Bara den slår typ allt i de tidigare filmerna. Sedan finns det en annan trailer. Har någon sett den nya långa trailern med Venom som har läckt ut på vissa torrent sidor? Den är ofärdig för vissa scener är bara texturer och låganimerade men också en massa nya coola färdiga scener. Som den där man får se Venom. Vill ni inte använda torrent så kan ni se den på http://www.youtube.com/watch?v=em1PgkrtHJM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Jäklar...e Venom med i trean så e det KLART att jag ser filmen när den kommer ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Årets film, kanske?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Fy fan, vad dåligt Tobey spelar! Så mycket cliché över det hela också, men så har det varit i alla tre filmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Ser ut som samma skit som är i varje trailer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Tobey Maguire har väl haft sina dagar. Men Topher Grace kan nog göra rollen som Eddie Brock bra... hoppas jag. Det lilla man fick se av Venom såg ju också bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Fy fan, vad dåligt Tobey spelar! Så mycket cliché över det hela också, men så har det varit i alla tre filmer... Man kanske inte ska förvänta sig så mycket när en skräckregissör gör filmerna? Vem vet... Venom är i alla fall jävligt häftig... Venom och Carnage FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Jag ska helt klart se denna film på bio! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Jag ska helt klart se denna film på bio! Jak med. Och om jag inte har något annat för mig så ska jag nog se den på premiären också. Har liksom sett de två andra då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Ska se den oavsett vad som händer i filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Jopp, detta är verkligen en film som skulle sitta fint på bio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Must se. Den här får man ju bara inte missa. Shit va fränt att Venom trots allt skulle vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Must se. Den här får man ju bara inte missa. Shit va fränt att Venom trots allt skulle vara med Det var ju aldrig sagt att han inte skulle vara med. Det var bara alla sk "experter" som envisades om att Venom omöjligt kunde vara med. Det påminner mig, måste in på IMDb och reta de där killarna så "visste" att Venom omöjligt kunde vara med och helatiden pratade skit om alla som trodde han skulle vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasty Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Spider-Man 3 blir historiens dyraste film med en total budget på 250.000.000 dollar. Det har redan bestämts att en fjärde film också kommer ut trots att det stod tre filmer i kontraktet. Men klart jag ska se trean, verkar ju skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Spider-Man 3 blir historiens dyraste film med en total budget på 250.000.000 dollar. Det har redan bestämts att en fjärde film också kommer ut trots att det stod tre filmer i kontraktet. Men klart jag ska se trean, verkar ju skitbra. 250 Miljoner dollar.. tänk på hur många stackars barn dom skulle kunna hjälpa i afrika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 250 Miljoner dollar.. tänk på hur många stackars barn dom skulle kunna hjälpa i afrika. Tänk hur många afrikabarn dom gör lyckliga genom att ge dom... Spidermaaan! Istället för mat och vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Ska troligtvis se den på bio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Spider-Man 3 blir historiens dyraste film med en total budget på 250.000.000 dollar. Det har redan bestämts att en fjärde film också kommer ut trots att det stod tre filmer i kontraktet. Men klart jag ska se trean, verkar ju skitbra. De har rättigheter till sammanlagt 6 filmer. Det är skådespelarna och Sam Raimi som bara har kontrakt för 3. Sedan blir den inte historiens dyraste film utan den film med högs budget. Star Wars Episode 1 hade bara en budget på $115 miljoner men George Lucas betalade 1 miljard ur egen ficka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) Jag fick 1an och 2an i julklapp 2004 men har inte orkat se dem än. Perhaps I should. Redigerad 10 mars, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Venom bilder. (När ni klickar på bilden så måste ni sedan klicka "refresh" för att kiunna se den) Topher Grace ser verkligen cool ut som Venom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts